סגולות

"פרנסה בשפע, וכל הישועות". הסגולה המיוחדת מסתיימת היום בלילה: אל תפספסו!

סגולה מיוחדת שפותחת שערי שמיים לכל העניינים והישועות ובפרט לפרנסה בשפע ובקלות - מסתיימת היום (ד') בלילה. שתפו

אא

סגולה מיוחדת שפותחת שערי שמיים לכל העניינים והישועות - מסתיימת היום (ד') בלילה.

הסגולה מיוחסת לר' ישעיה מקרעסטיר - או בשמו הנוסף, ר' ישעיה שטיינר שחי בין השנים 1852-1925 בהונגריה, והיה מייסד חסידות קרעסטיר. 

"ר' ישעיה מקרסטיר - היה אדמו"ר של רבבות אנשים", אומר הרב רפאל אביטן, שבשמו אנו מביאים עבורכם את הדברים. "המעלה הגדולה שהוא זכה לה הייתה שגדולי הדור של אותה תקופה העידו עליו שיש לו שביל מיוחד עבורו בשמיים, ושמה שהוא מבקש בשביל עם ישראל - מתקבל".

מדוע זכה דווקא ר' ישעיה לשביל מיוחד משלו בשמיים שבו עוברות כל התפילות היישר לכיסא הכבוד? "מלבד העובדה שהוא שמר את ברית הקודש בשלימות גמורה, צדיקים העידו עליו שהיה בעל חסד עצום. ר' ישעיה היה מארח בחצר ביתו מאות אנשים ולפעמים גם אלפים בכל יום, ומאכיל אותם. הוא בעצמו היה חותך לחם, מגיש מרק ועושה טובות ליהודים יותר ממה שהוא יכול, כל ימי חייו. אמר 'אני עושה למעלה מהיכולת שלי לעזור לבנים שלך, ובמידה כנגד מידה אני מבקש שתעזור גם אתה לילדים שלך - למעלה מהיכולת'".

נהוג להדליק נר לכבוד הצדיק ביום פטירתו, ולבקש בקשות. אך בשמו של הרב אביטן נאמר כי צדיקי אותו הדור חיברו תפילה מיוחדת שיש לאומרה מיד לאחר שמדליקים את הנר לכבוד הצדיק, ובזכות זה ב"ה נושעים בכל הישועות ובפרט בענייני הפרנסה.

נוסח התפילה המדויק שיש לומר:

תגיות:רפואהסגולהאייר

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה