חדשות בארץ

אמו של הדר גולדין הי"ד: "אני אימא שבויה"

אמו של קצין צה"ל, שנהרג במבצע "צוק איתן" וגופתו נחטפה על ידי חמאס, קראה – בסרטון שפרסמה לרגל יום הזיכרון – לפעול להבאתו של בנה לקבר ישראל: "הדר הוא חלל צה"ל ולא גופה, שבוי ולא נעדר"

סגן הדר גולדין הי"דסגן הדר גולדין הי"ד
אא

לאה גולדין, אמו של קצין צה״ל, סגן הדר גולדין הי"ד, פרסמה היום (שלישי) סרטון בשם משפחתה, בצל כניסתו של יום הזיכרון לחללי מערכות ישראל ונפגעי פעולות האיבה תשע"ט.

גולדין, שנאבקת בשנים האחרונות עם בעלה שמחה להבאתו של בנם לקבר ישראל, פתחה את הסרטון באמירה הנוקבת: "אני אימא, אימא שבויה. חמאס חטף והרג את הבן שלי, הדר. הבן שלי, סגן הדר גולדין, הוא חלל צה״ל ולא גופה, שבוי ולא נעדר".

"כשמאות אלפי ישראלים יפקדו את החלקות הצבאיות בבתי הקברות, אני אשאר בשבי. כבר 1,740 ימים, יותר מ- 4 שנים ו- 9 חודשים, שאנחנו נמצאים בשבי".

"דווקא ביום הזיכרון, חשוב לי להזכיר: הדר שלנו, מפקד נערץ מפלס"ר גבעתי, שנשלח על ידכם לקרב במלחמת 'צוק איתן', הוא חלל צה"ל ולא גופה", הדגישה האם שנית. "הדר הוא לא נעדר, אלא שבוי בידי חמאס, וידוע בדיוק מי מחזיק בו בעזה. מרחק של שעה נסיעה מלשכת שר הביטחון בקריה בתל אביב".

"התרגשתי ומחיתי דמעה כשהחזירו את חלל צה"ל זכריה באומל. רעדתי כשחיבקתי את משפחתו בשבעה ונשרפתי מבפנים על כך שאביו, יונה באומל, לא זכה להגיע לרגע הזה".

"לא מדובר במאבק אישי של משפחת גולדין", סיכמה האם, "אנחנו נאבקים על האתוס הלאומי – חיילים מהקרב מחזירים בכל מצב!".

כזכור, גולדין נהרג ב- 1 באוגוסט 2014, בקרב שהתחולל באזור רפיח בסופו של מבצע "צוק איתן", בשלב בו הוכרזה כבר הפסקת אש שהופרה על ידי החמאס. מחבלים של ארגון הטרור יצאו מתוך מנהרה והפתיעו כוח של צה"ל שעסק בפעילות לאיתור מנהרות. בנוסף להדר, נהרגו בקרב רב-סרן בניה שראל וסמל-ראשון ליאל גדעוני הי"ד. אנשי החמאס חטפו את גופתו של הדר. הם מחזיקים גם בגופתו של אורון שאול הי"ד, חייל גולני שנהרג ב- 20 ביולי 2014, במהלך הקרב בשכונת שג'אעיה. בידיהם נמצאים גם אברה מנגיסטו והישאם א-סייד, שני אזרחים ישראליים שחצו את גדר המערכת ונכנסו לתוך שטח רצועת עזה.

תגיות:יום הזיכרוןהדר גולדיןלאה גולדין

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה