חדשות בארץ

לא לשווא שקד שומר: בשל ויכוח – חיי הכתב ניצלו

איש התקשורת החרדי ניצל בנס לאחר שהתווכח עם חייל שמנע ממנו כניסה ליישוב, כששניות אחר כך נחת פצמ"ר במקום בו היה אמור לעבור

חיילים תופסים מחסה בעת האזעקה (צילום: נעם ריבקין פנטון, פלאש 90)חיילים תופסים מחסה בעת האזעקה (צילום: נעם ריבקין פנטון, פלאש 90)
אא

לא לשווא שקד שומר: איש התקשורת החרדי, אודי בן דוד, ניצל היום (ראשון) בנס עצום מפגיעה ישירה של פצמ"ר, לאחר שכניסתו לאחד מיישובי הדרום עוכבה, עובדה אשר הביאה להצלת חייו.

המקרה, כך לפי בן דוד שמשמש כתב ברדיו דרום, ארע לאחר שניסה להיכנס לישוב מסוים בדרום, שם ניסה לראיין אישיות בכירה ששהתה במקום. אלא, שבמהלך ניסיונו לעבור את המחסום, הודיע לו החייל שבעמדה כי גישתו נשללה וכי עליו לבצע עיקוף. בן דוד לא ויתר וניסה להתעמת עם החייל. לדבריו, הויכוח ארך כעשר שניות שבסופם נחת פצמ"ר כעשרה מטרים מהמקום וכך חייו נותרו לו לשלל.

"להקשיב להוראות זה לא צחוק" אמר בן דוד כשנדרש לתאר את האירוע. "בדרך לאחד מיישובי הדרום לנסות לראיין אישיות פוליטית. סמל מהמשטרה הצבאית חסם את הדרך וביקש שאכנס בדרך אחרת ליישוב", אמר הכתב החרדי והוסיף: "אחרי שהסתובבתי משם, חזרתי וביקשתי ממנו שוב שירשה לי לעבור. לפתע, אזעקת צבע אדום, ובדיוק במקום בו עמדנו, נפל הפצמ"ר - במרחק של עשרה מטרים ממני".

בחסדי שמיים, העיתונאי והחיילים עוד הספיקו לראות את הפצמ"ר בדרכו אליהם כשהם מספיקים להיכנס למרחב המוגן. "ב"ה לא נפגענו, גם לא מהרסיסים", אמר בן דוד.

בריאיון שהעניק ל'כיכר השבת' , בן דוד הדגיש וסייג את דבריו כי "לא סומכים על הנס". לדבריו, "התושבים רוצים כבר פתרון קבוע ולא שום דבר שקשור להפסקות אש. רוצים לגמור את הספור כמה שיותר מהר".

מוקדם יותר היום חידשו הפלסטינים את ירי הרקטות לשטח ישראל, ושיגרו בסביבות השעה 13:00 מטח כבד של עשרות רקטות לעבר אשקלון, באר שבע ויישובי השפלה. חלק מהרקטות יורטו על ידי מערכת כיפת ברזל, אך אחת מהן פגעה במפעל באזור התעשייה בעיר אשקלון. שני בני אדם – גבר כבן 40 וצעיר כבן 22 – שנפצעו באורח אנוש, הועברו לבית החולים ברזילי, שם נאלצו הרופאים לקבוע את מותם. גבר כבן 50 נפגע באירוע באורח בינוני והועבר לקבלת טיפול בבית החולים.

תגיות:הסלמה בדרוםאודי בן דוד

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה