חדשות בארץ

נתניהו: הנחיתי את צה"ל להמשיך בתקיפות המסיביות נגד ארגוני הטרור

השר לביטחון הפנים, גלעד ארדן, קרא לחזור למדיניות הסיכולים הממוקדים נגד ראשי ארגוני הטרור ברצועה: "ישראל חייבת להמחיש לתושבי עזה, ולהמחיש לתושבי האזור כולו, שלרצח ולטרור יש מחיר אישי"

נתניהו (צילום: תומר נויברג, פלאש 90)נתניהו (צילום: תומר נויברג, פלאש 90)
אא

ראש הממשלה בנימין נתניהו שלח הבוקר (ראשון), בפתח ישיבת הממשלה, תנחומים למשפחתו של משה אגדי הי"ד, תושב אשקלון שנהרג מרסיסי רקטה שפגעה בחצר בית בעיר, ושלח איחולי החלמה מהירה ושלמה לפצועים.

"הנחיתי הבוקר את צה״ל להמשיך בתקיפות המסיביות נגד גורמי הטרור ברצועת עזה", אמר נתניהו, "וכן הנחיתי לעבות את הכוחות סביב רצועת עזה בכוחות שריון, ארטילריה וחי"ר".

ראש הממשלה הוסיף כי "החמאס נושא באחריות לא רק להתקפות ולפעולות שלו, אלא גם לפעולות של הג’יהאד האסלאמי, והוא משלם על כך מחיר כבד מאוד". הוא קרא לאזרחים להישמע בקפדנות להוראות פיקוד העורף: "אלה הוראות מצילות חיים. אנחנו פועלים ונמשיך לפעול כדי להחזיר את השקט והביטחון לתושבי הדרום".

ישיבת הקבינט המדיני-ביטחוני תכונס בשעה 13:15 לדיון בהסלמה בדרום. השר לביטחון הפנים וחבר הקבינט, גלעד ארדן, אמר הבוקר כי "צוואתם של חללי מערכות ישראל ונפגעי פעולות האיבה ברורה לכולנו – לקיים לעד את מדינת ישראל חזקה ולכונן בה חברת מופת".

בטקס של המשטרה לרגל יום העצמאות, אמר ארדן: "גם אם מטסי יום העצמאות ילוו ברצף של גיחות תקיפה בעזה, גם אם אש המנגלים של החוגגים תצטרף לאש שנמטיר על ארגוני הטרור – נממש את צוואת הנופלים. כי עצמאות לא מאופיינת רק בבמות עם אמנים בפטישי פלסטיק או בהתזת ספריי קצף. עצמאות אמיתית היא קודם כל היכולת שלנו להשיב מלחמה בעוצמה ולאפשר לילדי הדרום ולילדי כולנו את היכולת לישון בשלווה בלילה וללכת לגנים ולבתי הספר ביום. לשמור על שגרת החיים – זו עצמאות אמיתית".

ארדן הבהיר כי בישיבת הקבינט יציג את עמדתו הברורה, לפיה "יש להמשיך ולהעצים את התקיפות בעזה עד שתובטח השגת שקט לטווח ארוך. עלינו גם לחזור ולחדש את הפגיעה בראשי הזרוע הצבאית של החמאס ויתר ארגוני הטרור ברצועה – אותם אלה שרודים בתושבי עזה ויורים במפגינים העזתיים ברחובות. כי אסור שרוצחים שפלים אלה, שמסתתרים מתחת לאדמה ומפעילים משגרי רקטות מרחוק, יוכלו להמשיך בחיי השגרה שלהם. ישראל חייבת להמחיש לתושבי עזה, ולהמחיש לתושבי האזור כולו, שלרצח ולטרור יש מחיר אישי".

"צה״ל חייב להמשיך ולהכות בעוצמה בחמאס, בג'יהאד האיסלאמי ובשאר ארגוני הטרור. לאמונתי, אירועים לאומיים או תרבותיים לא צריכים להוות שיקול בעוצמת והיקף המכה שהאויב צריך לספוג. לא אירועי יום העצמאות החשובים ובטח שלא האירוויזיון. ביטחון תושבי הדרום הוא מעל אירועים תרבותיים ופסטיבלים, והמבחן שלנו הוא השמירה על לכידות תושבי ישראל והערבות ההדדיים".

"אחדותנו היא אחד המרכיבים המרכזיים בחוסן האזרחי שלנו. בעיתות משבר – ולמרות שאויבינו מנסים לפגוע בה, והם יודעים למה הם עושים זאת בעיתוי הזה – אסור שהם יצליחו בכך", סיכם ארדן.

תגיות:גלעד ארדןרצועת עזההחמאסהג'יהאד האסלאמי

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה