חדשות בארץ

נס בצפת: עגיל חולץ מגרונו של פעוט בן שנתיים וחצי

הפעוט, שהובהל על ידי הוריו למרכז הרפואי זיו בצפת, סבל מאי שקט, רייר ולא הפסיק לבכות. צילום רנטגן גילה כי הוא בלע עגיל. הוא הועבר בדחיפות לחדר ניתוח, ובחסדי שמיים הצליחו הרופאים לחלץ את הגוף הזר מגרונו

צילום רנטגן של הפעוט, עם העגיל (צילום: המרכז הרפואי זיו, צפת)צילום רנטגן של הפעוט, עם העגיל (צילום: המרכז הרפואי זיו, צפת)
אא

פעוט בן שנתיים וחצי מהגליל העליון הובא היום (חמישי) על ידי הוריו לחדר המיון במרכז הרפואי זיו בצפת. ההורים אמרו לרופאים כי ילדם מרייר, סובל מאי שקט ואינו מפסיק לבכות.

הצוות הרפואי ביצע במהירות צילום רנטגן, ממנו התברר – לתדהמת כל הנוכחים – כי הפעוט בלע עגיל טבעת דק ומוזהב, שהתמקם באזור המסוכן בכניסה לוושט, בסמוך לקנה הנשימה.

בשל מיקומו המסוכן של הגוף הזר, הובהל הפעוט בדחיפות על ידי רופאי מחלקת אף אוזן גרון, ד"ר סער אוחיון וד"ר מרואן כרם, לחדר הניתוח. הרופאים, שנעזרו בציוד אופטי חדיש, הצליחו – בחסדי שמיים מרובים – לחלץ את העגיל בהצלחה מגרונו של הילד מבלי שנגרם לו נזק. הורי הפעוט הודו בהתרגשות רבה לרופאים על הטיפול המסור והמהיר שהעניקו לילדם.

ד"ר שלמה מרחבי, מנהל יחידת אף אוזן גרון וכירורגיית ראש צוואר במרכז הרפואי זיו, הדגיש כי חובה להרחיק ילדים מחפצים קטנים, אשר עלולים להישאף לדרכי הנשימה או הבליעה ולסכן את חייהם.

העגיל שנשלף מגרונו של הפעוט (צילום: המרכז הרפואי זיו, צפת)העגיל שנשלף מגרונו של הפעוט (צילום: המרכז הרפואי זיו, צפת)

תגיות:עגילפעוטניתוח

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה