חדשות בעולם

מצמרר: מטוס שנשא עליו צלב קרס - התרסק דווקא היום, ביום השואה. הטייס נפצע 

קליפורניה: מטוס מתוצרת גרמניה, ששימש את הגרמנים במלחמת העולם השנייה ונשא עליו צלב קרס - התרסק ליד שדה התעופה המקומי בקליפורניה.  באופן סמלי, ההתרסקות התרחשה דווקא ביום השואה, היום מתאחד בו העם היהודי עם זכרם של ששת המיליונים שנספו בשואה

(צילום אילוסטרציה)(צילום אילוסטרציה)
אא

קליפורניה: מטוס מתוצרת גרמניה,  ששימש את הגרמנים במלחמת העולם השנייה נשא עליו צלב קרס - התרסק הבוקר (ה') ליד שדה התעופה המקומי בקליפורניה. 

באופן סמלי, ההתרסקות התרחשה דווקא ביום בו העם היהודי מתאחד עם זכרם של ששת המיליונים שנספו בשואה. על פי הדיווחים הראשוניים שמגיעים מזירת ההתרסקות, הטייס ניסה לנחות בנמל התעופה קייבל (בלועזית: cable airport) אך נתקל בבעיות מכאניות, כך על פי דוברות משטרת המחוז. 

הטייס ניסה לסובב את המטוס כדי לשוב בחזרה לשדה התעופה, אך איבד את השליטה והתרסק בתוך שדה עפר. 

מקומיים דיווחו על התקרית בבהלה והזעיקו למקום את הצוותים הרפואיים - שם התברר כי הטייס נפצע באורח בינוני, והיה תקוע בתוך המטוס. הוא פונה למרכז הטראומה של בית החולים, טופל ויצא מכלל סכנה. 

גורמים רשמיים שהחלו בחקירת התקרית אמרו כי הטייס יצא מזירת ההתרסקות בנס, והביעו את פליאתם על כך שהמטוס לא עלה באש מיד אחרי ההתרסקות. "על פי החוק, אנו חוקרים את כל התאונות שגורמות למוות, פציעות חמורות או נזק משמעותי למטוס", כך אמר דובר חברת התעופה, אריק וייס. "אם אין מוות, זה יכול לקחת יום או יומיים כדי לקבוע את נסיבות ההתרסקות".

על פי הדיווחים באתר החדשות 'לוס אנג'לס טיימס' - עדיין לא ברור מיהו הבעלים החוקי של המטוס. טייסת הקונדור - עמותה ללא מטרות רווח בלוס אנג'לס, שחבריה מטיסים מטוסים היסטוריים - טוענת כעת כי המטוס אינו בבעלותה. נשיא העמותה, כריס ראשינג שמו, זיהה את המטוס מסוג Storch ואמר כי מדובר במטוס הגרמני היחיד מסוג זה מאותה תקופה. 

 

תגיות:קליפורניההתרסקותמטוסצלב קרס

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה