חדשות בארץ

סופית: כחלון הודיע כי לא יחבור לליכוד

חרף הדיווחים על חבירתה של כולנו למפלגת הליכוד, יו"ר המפלגה הודף אפשרות זו ומכריז: "מפלגת כולנו עצמאית ותמשיך להיות עצמאית"

כחלון (צילום: רועי אלימה, פלאש 90)כחלון (צילום: רועי אלימה, פלאש 90)
אא

על רקע השבעת הכנסת החדשה היום (שלישי), המגעים הקואליציוניים והמבוי הסתום בין הליכוד לכמה מפלגות נמשך. מוקדם יותר היום הצהיר יו"ר כולנו, משה כחלון, כי מפלגתו לא תחבור לליכוד. "כולנו תמשיך לכהן ולשרת את הציבור כמפלגה עצמאית. הגענו להיות שותפים ולא שכירים", אמר.

"מדינת ישראל עברה מערכת בחירות לא פשוטה. סדר היום הכלכלי חברתי שעברנו בארבע השנים האחרונות בהצלחה רבה נדחק מסדר היום", אמר כחלון בפתח ישיבת סיעת כולנו, קודם לטקס ההשבעה. "היה לנו אתגר גדול להבליט לציבור את סדר היום", הוסיף.

"בכל זאת הצלחנו לקבל תמיכה של כ-152,000 ישראלים זה מספר גדול שמראה שכולנו הכתה שורשים בארבע השנים האחרונות. למפלגת כולנו שורשים עמוקים בזירה הפוליטית של מדינת ישראל, וראינו מה קרה למפלגות אחרות", אמר שר האוצר והוסיף כי "למי שהיה ספק, והיו לרבים ספק, מפלגת כולנו חיה ובועטת. זו הצלחה אדירה". לדבריו, "טובת האזרח ושמירה על הממלכתיות. לאור תוצאות הבחירות, האתגרים האלה יהיו עבורנו הרבה יותר קשים".

יו"ר כולנו הבהיר כי "השיחות הקואליציוניות רק בראשיתן. אני לא מציע להתרגש מאף כותרת שיוצאת. כרגע זה זמן הספינים, הכותרות והפייק ניוז. נא לא להתרגש", עם זאת כחלון סייג את דבריו ואישר כי אכן "מתקיים שיח ישיר ביני לבין ראש הממשלה בנושא הזה, כמו גם נושאים חשובים נוספים שנמצאים על סדר היום הכלכלי והמדיני גם בעת הזו. לא הקמנו צוות מו"מ. כרגע אין לנו שום הסכם ושום סגירה. אנחנו מחכים לראות כיצד יסגרו הדברים עם יתר המפלגות".

בתוך כך, יו"ר מפלגת ש"ס, אריה דרעי, הודיע כי מפלגתו תדרוש את תיק השיכון. "אנחנו דורשים את תיק השיכון ויחד עם מנהל התכנון שיחזור למשרד הפנים אני חושב שנוכל לעשות הרבה בתחום. אני חושב שזה גם אינטרס של היהדות, שכל אחד יקבל תחומים אחרים".

דרעי הוסיף כי "יש לנו סיעה מנוסה ומגובשת, עם יכולת עשייה מוכחת. אני סומך עליכם שתשרתו את עם ישראל בצורה הטובה ביותר בכנסת ה-21. זו הכנסת החמישית שלי. אני מברך את כל המצטרפים לבית הזה ומאחל שכולם יעשו רק טוב לעם ישראל, באופן ממלכתי שמכבד את האזרחים ששלחו אותנו לכאן".

תגיות:משה כחלוןהליכודבחירות 2019

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה