חדשות בארץ

צפו: המשאית הידרדרה לתהום – הנהג נהרג במקום

הנהג, תושב היישוב מרר שמשאיתו הידרדרה לתהום בגובה של כ- 60 מטרים בעיר צפת, נפצע באורח קשה. צוותי מד"א נאלצו לקבוע את מותו במקום

(צילום: דוברות כבאות והצלה מחוז צפון)(צילום: דוברות כבאות והצלה מחוז צפון)
אא

נהג משאית לפינוי עפר נהרג הבוקר (חמישי) בהידרדרות משאיתו לתהום בגובה של כ- 60 מטרים בסמוך לאיצטדיון העירוני בצפת. ארבעה צוותי כבאות והצלה הוזנקו כדי לחלץ את הנהג – צעיר כבן 20 מהיישוב מרר – שנלכד בתוך הרכב, אך צוותי מד"א שהגיעו לזירה נאלצו לקבוע את מותו במקום. נסיבות התאונה אינן ברורות. בוחני תאונות דרכים וחוקר מטעם משרד העבודה הרווחה הגיעו אל המקום ואספו ממצאים.

דובר מד"א, זכי הלר, מסר: "בשעה 08:34 התקבל דיווח במוקד 101 של מד"א במרחב ירדן על משאית עפר שהידרדרה מגובה לוואדי סמוך לאיצטדיון בצפת. חובשים ופראמדיקים של מד"א מדווחים על נהג המשאית, צעיר בשנות העשרים, שנהרג במקום".

זוהר פרגון, חובש בכיר במד"א, ופראמדיקית הארגון תאיר חזזי סיפרו: "כשהגענו למקום כיוונו אותנו לוואדי בעומק של כ- 500 מטר, שם ראינו משאית הפוכה על הגג לאחר שהתהפכה מספר פעמים. ירדנו רגלית עם הציוד הרפואי. כשהגענו למשאית ראינו את הנהג – צעיר בשנות העשרים – לכוד בכיסא הנהג. תוך חילוצו על ידי הכבאים ניסינו להעניק לו טיפול רפואי, ולאחר שחולץ ביצענו בדיקות רפואיות. הוא היה ללא סימני חיים ונאלצנו לקבוע את מותו".

(צילום: דוברות כבאות והצלה מחוז צפון)

תגיות:צפתמד"אתאונת עבודה

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה