חדשות בארץ

נתניהו: "לא מפחד מאיומים ולא נרתע מהתקשורת"

בליכוד חוגגים את ההישג ההיסטורי שצברו בבחירות האחרונות כשזינקו ל-35 מנדטים. נתניהו: "אהיה ראש הממשלה של כולם. על אלה שבחרו בי ועל אלה שלא"

ראש הממשלה, הערב (צילום: הדס פרוש, פלאש 90)ראש הממשלה, הערב (צילום: הדס פרוש, פלאש 90)
אא

בדרך לממשלה חמישית: פעילי וחברי הליכוד התכנסו הערב (שלישי) לטקס הרמת כוסית לרגל חג הפסח ולחגיגות ההישג של גוש הימין ותנועת הליכוד.

"מה נשתנה הלילה הזה?", פתח ראש הממשלה, בנימין נתניהו. "שהלילה הזה כולו מתוק - אין מרור. תודה לכם שהתגייסתם כאיש אחד לניצחון הליכוד, אתם הוצאתם את האנשים מהבית, אני הוצאתי אותם מהים. תודה לכם שבחרתם את הנבחרת המצוינת שלנו. יחד הבאנו ניצחון אדיר והשגנו להישג היסטורי. יחד נמשיך לעבוד למענכם ולמען כל אזרחי ישראל", אמר ראש הממשלה לפעילי הליכוד.

מיד לאחר מכן, יצא נתניהו עם ההצהרה כי "יש כאלה שעדיין לא הפנימו את תוצאות הדמוקרטיה, תוצאות הבחירות".

"אנחנו נשמור על הדמוקרטיה, אני חייב להגיד את זה כי יש כאלה שעדיין לא הפנימו את תוצאות הדמוקרטיה והבחירות", אמר נתניהו. ראש הממשלה גם נתן התייחסות לסערה שהתחוללה בסוף השבוע כשבכירי פרשני 'חברת החדשות' אמרו כי מינויו של יריב לוין לשר המשפטים עלול לגרור מחיר משפטי כבד על נתניהו. "בסוף השבוע האחרון צפיתי בטלוויזיה וחשבתי שאני לא שומע טוב", אמר. "ישבו באולפנים פרשנים ששיגרו לעברי איום שאם אמנה את אחד מחברינו לשר המשפטים - אם נממש את המנדט אני אשלם כל כך ביוקר".

בשלב זה פנה נתניהו לקהל וטען בפניהם כי הוא לא נרתע מהאיומים. "אני מבקש לומר את הדברים בצורה הברורה ביותר: אני לא מפחד מאיומים ואני לא נרתע מהתקשורת. השיטות האלה עברו מן העולם, הציבור לא קונה את זה יותר - והוא אמר את זה בצורה המפורשת ביותר בבחירות האחרונות זהו רצון הציבור".

"אנחנו עומדים ערב הקמת ממשלה חדשה", אמר ראש הממשלה, והכריז: ואני אהיה, לא מתכוון להיות, אני אהיה ראש הממשלה של כולם. אני אעבוד עבור כולם ואני אשמור על כולם. על אלה שבחרו בי ועל אלה שלא", הוסיף נתניהו. "אני רוצה שכל חלקי החברה הישראלית, יהודים ולא יהודים כאחד, אני רוצה שכולם יהיו חלק מסיפור ההצלחה שנקרא מדינת ישראל. אני רוצה שכולם ייהנו מהשגשוג, מהקדמה. נמשיך לדאוג לכולם ונמשיך לשמור על הביטחון של כולם".

במהלך נאומו חשף נתניהו כי לאחר היוודע תוצאות הבחירות, הוא זכה לאיחולים ממנהיגי העולם הערבי. "אני מאמין שיש כאן פתח גדול לעתיד", אמר נתניהו. "פתח גדול לתקווה, וכל זה אפשרי כי הפכנו את מדינת ישראל לכוח עולמי עולה - ממש כך".

כזכור, אחר הצהריים הסתיימו סבב ההתייעצויות אצל נשיא המדינה, כשבהן זכה ראש הממשלה לתמיכת רוב חברי הבית, לפיהן קיבל 65 ממליצים לעומת 45 ממליצים ליו"ר כחול לבן, בני גנץ.

בתוך כך, לראשונה מאז הבחירות, נפגש ראש הממשלה עם יו"ר ישראל ביתנו. מהמפלגה נמסר כי "השיחה התקיימה באווירה נינוחה ונגעה בנושאי ביטחון, דת ומדינה ועלייה וקליטה. הצדדים החליטו להתניע את המשא ומתן מיד לאחר שהנשיא, מר ראובן ריבלין, יטיל על נתניהו את מלאכת הרכבת הממשלה".

תגיות:הליכודבחירות 2019

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה