חדשות בעולם

וושינגטון: פעוט נפל מהקומה השישית, וניצל בנס

נס מטורף בוושינגטון הבירה: תינוק כבן שנתיים שרכן מחלון בקומה השישית ונפל - ניצל לאחר ש'נחת' על גג רכבו של השכן. כעת מתברר פרט חשוב נוסף ששופך אור חדש ומחזק פי כמה את גודל ההשגחה בתקרית

אא

וושינגטון כמרקחה לאחר שפעוט בן שנתיים שנפל מהקומה השישית - ניצל בנס. 

זה קרה ביום שלישי שעבר. שוטרי משטרת רדמונד הוזעקו לאחת השכונות בעיר שבה, כך דווח, נפל פעוט בן שנתיים מחלון ביתו שבקומה השישית. השוטרים שמיהרו אל הזירה, לא האמינו למראה עיניהם כשהגיעו לשם: מתברר שהפעוט 'נחת' על גג רכבו של השכן, שחנה באותה עת בצורה יוצאת דופן בחנייה. 

כעת, שבוע לאחר מכן, מתברר גודל הנס: מסתבר שהשכן - אדוארד לו שמו, החליט בלי כל סיבה הגיונית נראית לעין לנסוע למקום עבודתו כשהוא רכוב על אופניו - צעד נדיר ביותר עבורו. "כשאיש התחזוקה של הבניין התקשר אליי, הוא סיפר לי שהייתה תאונה ושהפעוט נפל על המכונית שלי", שחזר לו בראיון לתקשורת המקומית. "לא האמנתי שזה קרה. אני לא יודע מה היה קורה אם הייתי מחליט לנסוע לעבודה באוטו ולא באופניים שלי". 

מחקירת המשטרה עולה כי הפעוט היה תחת השגחת אמו באותו יום, והיא השאירה אותו בחדרו לבד - לישון. כשהתעורר הפעוט הוא הצליח איכשהו לטפס לחלון הנמוך שהושאר פתוח, וכך מצא את עצמו צונח למטה מגובה של 20 מטרים. 

הפעוט הובהל למחלקת טיפול נמרץ בבית החולים המקומי, ולמרות שמצבו הוגדר לכתחילה קשה - הרופאים הצליחו לייצב אותו, והוא ניצל. אך אחת הסיבות היותר חשובות שבגינה הצליחו הרופאים במשימתם, הוא העובדה שהוא נחת על גג המכונית. "אם המכונית לא הייתה שם, הילד נוחת על המדרכה וזה עשוי היה להסתיים אחרת לגמרי", אומר השוטר ג'יימס פרי. 

תגיות:נפילהפעוטנסוושינגטון

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה