חדשות בארץ

נסראללה: יכולנו להשפיע על מערכת הבחירות אך לא עשינו זאת

מזכ"ל ארגון חיזבאללה התייחס לבחירות בישראל ולעיתוי פרסום 'עסקת המאה' של טראמפ, ואיים על ארצות הברית. נסראללה: "משפילה אומה שלמה למען ישראל, אנחנו נגיב בזמן המתאים"

מזכ"ל חיזבאללה בשיחת וידאו עם לוחמיו (צילום: שאטרסטוק)מזכ"ל חיזבאללה בשיחת וידאו עם לוחמיו (צילום: שאטרסטוק)
אא

מזכ"ל חיזבאללה, חסן נסראללה, אמר היום (רביעי) כי לו היו הבחירות בישראל מעניינים אותו, הארגון היה פועל להשפיע על הפלתו של ראש הממשלה, בנימין נתניהו. "נתניהו צפוי להקים ממשלת ימין חדשה. תוצאות הבחירות בישראל לא מעניינות אותנו, בידיעה שחיזבאללה היה יכול להיות גורם משפיע בהן", אמר נסראללה.

נסראללה, שמוטרד רבות משיתוף הפעולה ההדוק של ישראל ונשיא ארצות הברית, דונלד טראמפ, אמר כי "אנו עומדים בפני שלב חדש של שיתוף פעולה חסר תקדים בין אמריקה וישראל, המיוצג על ידי נתניהו וטראמפ. אנחנו לפני צומת מרכזית הקשורה לגבול הטריטוריאלי שלנו".

כזכור, שיתוף הפעולה האמריקני-ישראלי מסכן את גורלו של ארגון הטרור חיזבאללה, וכן את הגבול היבשתי בין ישראל ללבנון. נסראללה התייחס להחלטה התקדימית של הנשיא טראמפ המכירה ברמת הגולן כשטח בריבונות ישראלית. "הדאגה לגבי רמת הגולן נכונה, אך היא תחזור לידינו. היא צריכה להיות בידינו", אמר.

בהתייחס להחלטה נוספת של הממשל המגדיר את שלוחתה של איראן במזרח התיכון, משמרות המהפכה, כארגון טרור, הכריז נסראללה כי "משמרות המהפכה הם ארגון ג'יהאד גדול, וזה נורמלי שהוא יפריע לארה"ב". לדבריו, "אנחנו מגנים את ההחלטה האמריקנית החצופה והמטופשת, שהתקבלה על ידי טראמפ, ומודיעים שאנו עומדים לצד יקירנו, שומרי המהפכה האסלאמית באיראן. עלינו להכיר בתפקיד של משמרות המהפכה בהגנה על האסלאם, על האתרים הקדושים ועל עמי האזור. חובתנו לעמוד לצדם". נסראללה אף הוסיף כי הצהרת טראמפ היא עדות לכישלונו: "המיקום של משמרות המהפכה ברשימת הטרור הוא אינדיקציה לכישלון האמריקאי ולכוחנו".

"אמריקה משפילה אומה שלמה למען ישראל", הוסיף נסראללה. "היא יוצרת ארגוני טרור, ומציגה אותם ככאלו השומרים על אומותיהם, המקומות קדושים, כבודם, אדמתם, ביטחונם, יציבותם, עתידם וחלומותיהם. זוהי תמצית של חוצפה וטיפשות".

בסיום דבריו אמר מזכ"ל חיזבאללה כי "אמריקה היא מקור הטרור ואנחנו עומדים בפני הטרור". לדבריו, "הצעדים של ארה"ב נגדנו לא יישארו ללא תגובה, ואנחנו נגיב בזמן המתאים לכך".

תגיות:חסן נסראללהבחירות 2019

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה