סיפורים אישיים

הרוויח אלפי שקלים בזכות הנחת תפילין אחת

"הסתובבתי כמעט שעתיים בגגות של בני ברק, וסגרתי 3 עסקאות שיכניסו לי רווח נאה, והכל בזכות הנחת תפילין אחת. ממחר אני מתחיל להניח תפילין כל יום"

(צילום: shutterstock)(צילום: shutterstock)
אא

"לפני שנים מספר גרתי בבני ברק", מספר הרב אליעזר יוטקובסקי. "כאשר היינו זקוקים לזפת את גג הבנין, הזמנתי זפת. כאשר שוחחנו מעט, במהלך עבודתו, התעניינתי בעדינות האם הוא הניח תפילין היום. כשהשיב הזפת ש'עדיין לא', אמרתי לו: 'אתה עובד אצלי לפי שעות, מה איכפת לך, הנה כאן יש בית כנסת איצקוביץ, קח את התפילין שלי, תניח שם תפילין, תקרא קריאת שמע, ותחזור לעבוד'".

הזפת הסכים. לקח את התפילין והלך לבית הכנסת. "לפי הסיכום הוא היה אמור לחזור לאחר 10 דקות, אבל חצי שעה חלפה ועברה, והזפת איננו. חשבתי: 'אולי הוא התלהב מהתפילה והחליט להתפלל תפילת שחרית מלאה'. אבל כשעברה שעה וחצי והזפת לא חוזר, התחלתי לחשוש מה קרה. לאחר שעתיים, כבר הייתי כמעט בטוח שאני צריך להזמין תפילין חדשות… ככל הנראה החליט להיעלם יחד עם התפילין שלי", ממשיך הרב יוטקובסקי בסיפורו, המופיע ב'משנתה של תורה' על פסח.

"לאחר שעתיים וחצי חזר הזפת, כשהוא קורן מאושר", ממשיך הסיפור. "שאלתי אותו מה קרה, והוא השיב לי שאכן הניח את התפילין, קרא עמם קריאת שמע, קיפל אותם והתחיל לצאת מבית הכנסת. ביציאה פגש אותו אדם שאמר לו: 'לפי הבגדים שלך, אתה נראה זפת'. השיב לו הזפת: 'נכון'. השיב לו אותו אדם: 'אני גר כאן בסמוך, אולי תבוא לתת לי הצעת מחיר'".

"הוא לקח אותי לבנין סמוך, גג של 700 מטר, וביקש הצעת מחיר. נתתי לו הצעת מחיר, ומיד לאחר מכן סיכם איתי שאזפת את הגג שלו", ממשיך הזפת לספר. "כאשר ירדתי משם, פגש אותי אדם נוסף, וגם הוא מבקש הצעת מחיר על זיפות גג. בקיצור, הסתובבתי כמעט שעתיים בגגות של בני ברק, וסגרתי 3 עסקאות שיכניסו לי רווח נאה, והכל בזכות הנחת תפילין אחת. ממחר אני מתחיל להניח תפילין כל יום".

מסיים רבי אליעזר את סיפורו המרתק: "אמרתי לו: 'אשריך, אך דע לך שזה לא כל יום כך. כשילד חוזר לאביו לאחר שנות ניתוק - אביו מקבל אותו בחיוך גדול, אבל ביום השני מתחיל הניסיון. הקב"ה מתחיל לנסות אותו לראות אם באמת אכן חזר, או שהוא רק רוצה זיפות גגות".

הרב זמיר כהן - תגליות מרגשות על עוצמת התפילין:

איך מניחין תפילין? צפו בהדרכה החשובה מאת הרב זמיר כהן: 

לסדר הנחת תפילין, לחצו כאן.

בקשתם האחרונה של הנידונים למוות: להניח תפילין

בדוק את עצמך: האם אתה מניח תפילין בצורה הנכונה?

תגיות:סיפורים אישייםתפילין

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה