חדשות בארץ

"מה אתה צריך את כל זה": פוסט של אבנר נתניהו לאביו - חורך את הרשת

פוסט תמיכה בנתניהו מגיע מכיוון יוצא דופן - מבנו אבנר שלרוב מתרחק מהתקשורת וממעט להביע בה דעותיו ועמדתו הפוליטית

אבנר ובנימין נתניהו (צילום מתוך אינסטגרם)אבנר ובנימין נתניהו (צילום מתוך אינסטגרם)
אא

פוסט תמיכה בנתניהו מגיע מכיוון יוצא דופן - מבנו אבנר שלרוב מתרחק מהתקשורת וממעט להביע בה דעותיו ועמדתו הפוליטית. 

נתניהו הצעיר פרסם פוסט תמיכה באביו בחשבון האינסטגרם שלו, שם כתב כי "לא משנה מה יהיה היום - אני אוהב אותו וגאה בו הכי בעולם". לצד תמונתם המשותפת התייחס אבנר לשאלה שלא נשאלה מעולם - אך ראוי לה שתישאל. "כל כמה זמן אני בהלם מחדש, כאילו שואל אותו - מה אתה צריך את כל זה? כמה החיים שלך ושלנו היו יכולים להיות נוחים יותר באזרחות. נראה לי שכולכם יודעים שגם החיים שלי היו נוחים קצת יותר אם הוא היה בוחר בדרך הזאת, אבל השאלה הזאת אף פעם לא נשאלת באמת כי אני רואה את המסירות. יש לו אחריות, יש לו מדינה לנהל בכל ההיבטים של המשפט הזה".

את הבמה מנצל אבנר בין היתר כדי להודות לאביו על הדרך שעשה בעשור האחרון. "אני גאה בו על 10 השנים האחרונות שבהן אני יודע שהוביל את המדינה להרבה דברים טובים. אני גאה על כל התפקידים הציבוריים שביצע בהצלחה, ואני גאה על 24 שנים שגידל אותי ועל כל 69 השנים שלו. אני אוהב אותו".

אז מה אתם יודעים על אבנר נתניהו?

כזכור, בנו של ראש הממשלה הופיע לא פעם בציבור כשכיפה מונחת על ראשו, ואף ניצח בחידון התנ"ך. על פי עדויות מחברי ילדותו - מי שאחראי לקשר שלו עם היהדות ואהבת התנ"ך הוא לא אחר מאשר סבו- הרב שמואל בן ארצי. "הסבא הוא זה שהשפיע על אבנר יותר מכל להתמודד בחידון התנ"ך ולהתאהב בספר הזה", סיפר אחד החברים בעבר, בראיון 'למאקו'. "אבנר למד ממנו, והתחזק מבחינה דתית עד שהתחיל לשמור שבת, להתפלל ולהסתובב באירועים עם כיפה שחורה לראשו".

מכר בשם ז'אן כהן סיפר כי גם כאשר הכיפה אינה על ראשו, היא תמיד נמצאת אצלו בהישג יד. "כשהוא מגיע לשבתות מהצבא, בני המשפחה לא פותחים טלוויזיה בסלון", סיפר כהן. "כיוון שהוא לא נוסע בשבת הם נשארים בירושלים, שיוכל ללכת ברגל לחברים שלו בעיר, ולבית הכנסת הגדול ששם הוא מתפלל. בערב שבת שרה מדליקה נרות, והם עושים קידוש. אבא שלו, ראש הממשלה, יושב איתו, והם לומדים ביחד פרשת השבוע". 

תגיות:בחירותיאיר נתניהו

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה