חדשות יהדות

החלום של הרב יצחק יוסף: אבא בצער גדול

הראשון לציון, הרב יצחק יוסף, סיפר למקורביו כי אביו, מרן הרב עובדיה יוסף זצוק"ל, נגלה אליו בחלום והביע בפניו את צערו על הסכנה האורבת לעולם התורה

הרב יצחק יוסף עם אביו, מרן הרב עובדיה יוסף זצוק"ל, בטקס הכתרתו לראשון לציון, תשרי תשע"ד (צילום: יונתן זינדל, פלאש 90)הרב יצחק יוסף עם אביו, מרן הרב עובדיה יוסף זצוק"ל, בטקס הכתרתו לראשון לציון, תשרי תשע"ד (צילום: יונתן זינדל, פלאש 90)
אא

הרב עובדיה יוסף זצוק"ל התגלה בליל שבת האחרון בחלום לבנו, הרב הראשי לישראל, הראשון לציון הרב יצחק יוסף, ואמר לו כי עולם התורה אותו עמל לבנות ולפתח במהלך חייו נמצא בסכנה. כך דיווח הבוקר "בחדרי חרדים".

על פי הידיעה, הרב חיים רבי – מרבני העיר חולון – סיפר כי הרב יצחק יוסף עלה ביום שישי לקברו של אביו, מרן הרב עובדיה יוסף, כפי שהוא נוהג לעשות בכל ערב חודש, כדי "להתפלל על כלל ישראל, על חיילי ישראל, על עולם התורה".

בשל הבחירות המתקרבות, הזכיר הרב יצחק יוסף בתפילתו על הציון את תנועת ש"ס, על מנת "שיהיה ברכה והצלחה וקידוש ה' גדול".

לדברי הרב רבי, הרב יוסף סיפר לאחר מכן למקורביו כי בליל שבת נגלה אליו אביו בחלום: "הוא ראה אותו שהוא בצער גדול. מרן רבינו הגדול עזב את המנוחה שלו בעולם האמת ובא לבנו יקירו וחביבו הרב יצחק, וביקש ממנו ואמר לו שעולם התורה בסכנה".

"חברים יקרים, עולם התורה בסכנה, את המילים האלה. ביקש מכולם להתאמץ ולהשתדל ולהצביע ש"ס, ולהשפיע על חברים ועל קרובים כדי שעולם התורה ימשיך הלאה, עולם התורה והרבנות והדיינות והאברכים היקרים שלנו".

"אם מרן עוזב את עולם האמת ובא בחלום לבנו יקירו – כמה מרן בצער גדול. ועל הכל, שמרן יברך ויתפלל הלאה על כל התורמים והמסייעים והתומכים בבחירות בתנועת ש"ס, שבזכותה עולם התורה יפרח וישגשג", אמר הרב רבי.

תגיות:הרב יצחק יוסףהרב עובדיה יוסףש"סבחירות 2019

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה