חדשות יהדות

מרגש: הרב זמיר כהן בביקור בבית הספר "אמת ושלום החדש" בקרית גת

ראש ארגון הידברות, הרב זמיר כהן, הגיע לביקור רב רושם בבית הספר "אמת ושלום החדש", שהטביע את חותמו על התלמידים והצוות החינוכי

  • ב' ניסן התשע"ט
אא

בית הספר "אמת ושלום" שבקרית גת זכה היום (ראשון) לביקור וסיור של גדול מזכי הרבים בדורנו, הרב זמיר כהן.

בשעה היעודה נכנס הרב בשערי בית הספר כשהוא מלווה במנהל בית הספר, הרב שלום אביטל, והרב שמואל שריקי. התלמידים קיבלו את פניו קיבלו בשירה "שאו שערים" מרוממת. הרב זכה לקבלת פנים חמה ומרגשת מכל הצוות החינוכי והאורחים הנכבדים.

במהלך שהותו בבית הספר נכנס הרב זמיר לכיתות א', ודיבר עם התלמידים והתלמידות על הזכות הגדולה לה זכו – להתחנך במקום של ערכים תוך מצוינות לימודית, ולזכות השבוע לקבלת הסידור היהודי. הוא הסביר לילדים את מעלת התפילה בסידור ולימוד התורה. כמו כן, הרב בירך את הילדים וההורים לברכה, הצלחה ונחת.

בהמשך מסר הרב שיחה מאלפת ומרתקת לחטיבת הביניים "נעמי"  ולתיכון "נתיבי רחל", במהלכה הסביר בטוב טעם כי התורה כוללת את ההדרכה הנכונה והטובה בכל תחומי החיים, וכי "אין דבר העומד בפני הרצון" כך שכל תלמיד ותלמידה יכולים להגשים חלום ולהגיע רחוק.

הרב סיפר לתלמידות ולתלמידים היקרים סיפור על מעלת כבוד התורה של מלך ספרד חואן קרלוס לגאון הרב עובדיה יוסף זצוק"ל – סיפור מאלף הממחיש את דברי הפסוק "אורך ימים בימינה – בשמאלה עושר וכבוד", על מעלת כבוד התורה שעולה במידותיה על כל המעלות.

בסיום הביקור שיבח הרב זמיר כהן את מנהלי העמותה, הרב מרדכי בן מנחם והרב שמואל שריקי, וכן את הצוות החינוכי ומנהל בית הספר על ההשקעה והמסירות לתלמידים תוך שימת דגש על ערכים, מצוינות והישגים.

תגיות:הרב זמיר כהןקרית גת

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה