חדשות בארץ

דרעי: מפעל החיים של הרב עובדיה יוסף מוטל על כף המאזניים

יו"ר ש"ס מתח ביקורת על קמפיין הגעוואלד של ראש הממשלה נתניהו, המופנה גם למאגר המצביעים של ש"ס: "הוא עושה טעות גדולה מאוד"

דרעי (צילום: מרים אלסטר, פלאש 90)דרעי (צילום: מרים אלסטר, פלאש 90)
אא

יו"ר ש"ס, השר אריה דרעי, אמר היום (ראשון) כי הוא אינו ישן בלילות האחרונים בשל החשש שמפעל חייו של הרב עובדיה יוסף זצוק"ל נתון בסכנה.

בראיון לאמיר איבגי בגלי צה"ל, אמר דרעי: "אני יודע מה עומד על כף המאזניים אם חלילה ש"ס לא תהיה תנועה חזקה, ולכן זה מדיר שינה מעיניי. זה לא עניין אישי שלי, אני לא דואג לא לתפקיד שלי ולא לכיסא שלי – אני לא דואג לזה. שנתי נודדת, אני חרד לגורל המפעל של הרב עובדיה".

דרעי מתח בדבריו ביקורת על הקמפיין שמנהל ראש הממשלה בנימין נתניהו במטרה להעביר אליו קולות מקרב מפלגות הימין הקטנות – קמפיין שפוגע גם במאגר המצביעים של ש"ס: "לצערי, כל השיח בחודשים האחרונים אינו שיח על מהות, בו ש"ס יכולה להביע את עמדותיה המקובלות מאוד על הציבור המזרחי ועל השכבות החלשות. היום השיח כולו הוא אישי. הם השתלטו על כל השיח, על כל המרחב. יש להם גם משאבים אדירים, הם משתלטים גם על הרשת. עכשיו נתניהו התחיל עם קמפיין הגעוואלד, והציבור המזרחי שלנו מזדהה עם הנרדף, עם מי שעומד נגד השמאל ונגד התקשורת, וזה קשה לחדור פנימה. אני מרגיש שאנשים מרגישים שעכשיו המצווה הגדולה ביותר היא לעזור לנתניהו".

"לדעתי, נתניהו עושה טעות גדולה מאוד", הוסיף דרעי, "מכיוון שהוא יודע שהנשיא יטיל בסוף את הרכבת הממשלה על מי שיש לו 61 ממליצים. עם כל הכבוד, על פי הסקרים הפנימיים שיש לי וגם לנתניהו, הוא עובר את גנץ. ליכוד יותר חזק בשני מנדטים והחלשת השותפים כך שיהיו לך פחות מ- 61 ממליצים – זו לדעתי טעות. אני מסביר לציבור שלנו, שבשביל לחזק את שלטון הימין ואת שלטון נתניהו, אבל כדי שנתניהו לא ילך לממשלת אחדות או לממשלות אחרות – אם אתם רוצים ממשלה לאומית, דתית וחברתית, אתם צריכים להצביע לתנועת ש"ס".

מוקדם יותר היום, התייחס דרעי לעלייתה של מפלגת זהות בסקרים, המסתייעת – על פי המסתמן – גם בקולות מקרב הבוחרים החרדים: "שלא נתבלבל – פייגלין לוקח קולות רק מהימין, ואיש לא יודע מה כוונותיו. החתנים שלי סיפרו לי בשבת שיש להם חברים שלמדו איתם בישיבות קדושות והם סיפרו להם שהם תומכים בפייגלין. לא הצלחתי להירדם בשבת מזה. לא מאמין שחרדי מסוגל להצביע לפייגלין".

תגיות:ש"סאריה דרעיבחירות 2019

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה