חדשות בארץ

חרפה: תכנית סאטירית לעגה למרן הרב עובדיה יוסף זצ"ל. הראשל"צ: "בוש ונכלם"

לאחר שתכנית טלוויזיה פגעה ברגשותיהם של מיליוני צופים כאשר הציגה את דמותו של מרן הגר"ע יוסף זצ"ל באופן מחפיר ונבזה, יצא בנו הראשל"צ ואמר כי "על כל אחד ואחד מוטלת חובת מחאה"

הראשון לציון, הרב יצחק יוסף (צילום: מרים אלסטר, פלאש 90)הראשון לציון, הרב יצחק יוסף (צילום: מרים אלסטר, פלאש 90)
אא

הראשון לציון והרב הראשי לישראל, הרב יצחק יוסף, גינה היום (חמישי) בחריפות את ביזוי כבוד התורה לאחר שתכנית טלוויזיה סאטירית לעגה לדמותו של אביו, מרן הרב עובדיה יוסף זצ"ל.

"כיהודי, כרב ראשי, כבן, כאדם, אני בוש ונכלם אל מול הליצנות החרפה והביזיון הנוראיים ששודרו אמש כלפי אבא זכר צדיק לברכה מרן הרב עובדיה יוסף גאון ישראל גדול הדור בתורה באהבת ישראל ובהקמת המפעלים לחינוך יהודי של ילדי ישראל", אמר היום הראשון לציון.

הרב יוסף תקף כי התכנית, שידועה בשמה "ארץ נהדרת", "זאת לא "ארץ נהדרת" זו ארץ אוכלת יושביה ורבניה שהחינוך שלה פשט את הרגל. המבזה תלמידי חכמים אין לו רפואה למכתו והמבזה כבוד המת גדול עוונו מנשוא וכל אדם ואדם שיש לו חלק בכך ייתן על כך את הדין בשמיים". לדברי הראשון לציון, "על כל אחד ואחד מאתנו מוטלת חובת מחאה כלפי כבוד התורה שחולל ונרמס".

בתוך כך, כמחאה על השפלת כבודו של  מרן זצ"ל, במפלגת ש"ס נערכים להפגנה שתתקיים הערב מול משרדי 'קשת 12' שבתל אביב.

בחיקוי הנבזה שהוצג אמש בתכנית הטלוויזיה, הוצגה דמותו של מרן הגר"ע יוסף זצ"ל, כאשר אחד השחקנים הופיע בלבושו של מרן זצ"ל והוציא מפיו מילים אשר שמה את דמותו של מרן הגר"ע ללעג וקלס. בעקבות המופע המחפיר, נעמדו כל צופי התכנית הדתיים והמסורתיים וגינו בתוקף את חילול כבוד התורה.

במפלגת ש"ס מסרו: "ארץ נהדרת ראויה לכל גינוי על מופע ההלעגה המביש הערב בדמותו של מרן הקדוש רבי עובדיה יוסף זצ"ל, אשר כמיליון איש צעדו אחר מיטתו וראו בו מנהיג יהודי נערץ ומודל לחיקוי". עוד ציינו כי "הגיע הזמן שגם עורכי תכניות הבידור יבינו שיש ציבור החי מחוץ לגבולות רחוב רוטשילד, ציבור המחובר למסורת ולרבנים, ויש דברים שעליהם לא צוחקים. ל"אנשי רוח" חילוניים הם לא היו מעזים לנהוג כך. תתביישו לכם!"

תגיות:כבוד התורההרב עובדיה יוסףהרב יצחק יוסף

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה