חדשות בארץ

"אביו האמין שבנו חי ומוחזק כקלף מיקוח": זכריה באומל ז"ל יובא היום למנוחות

יממה לאחר שגופתו הוחזרה ארצה וזוהתה במכון לרפואה משפטית באבו כביר - רב סמל זכריה באומל יובא היום (ה') למנוחות בבית העלמין הצבאי בהר הרצל, בשעה 19:00

זכריה באומל ז"ל (צילום מתוך ’כאן בהקמה’)זכריה באומל ז"ל (צילום מתוך ’כאן בהקמה’)
אא

יממה לאחר שגופתו הוחזרה ארצה וזוהתה במכון לרפואה משפטית באבו כביר - רב סמל זכריה באומל יובא היום (ה') למנוחות בבית העלמין הצבאי בהר הרצל, בשעה 19:00.

באומל הוכרז כנעדר לפני 37 שנה ביוני של שנת 1982, מיד אחרי מבצע סולטן יעקב שמי שפיקד עליו היה תא"ל במיל' גיורא לב, מפקד אוגדת שריון דאז. 

"מאוד התרגשתי כששמעתי על החזרת גופתו של זכריה באומל. החזרת הגופה מחזירה אותי לסיפור הקרב. חבל שזה קרה", הוא אומר בראיון ל'מעריב' ומספר כי במשך שנים שמר על קשר הדוק עם משפחת החייל הנעדר, והגיע בכל חג לבקרה. 

לדבריו, אביו של זכריה, יונה באומל, "האמין בלהט שהבן שלו חי, ושארגון טרור מחזיק אותו כקלף מיקוח למקרה שיעצרו את ראש הארגון. הוא גם אמר שיש לו הוכחות", אמר והוסיף כי טענתו של באומל האב נלקחה ברצינות, וכי שר הביטחון דאז משה ארנס נתן הוראה להתייחס ברצינות ולעזור למשפחה בכל בקשה שלה. 

על השאלה האם האמין שבאומל עדיין בחיים השיב לב כי בהתחלה היה בלבול ושלא ניתן היה לדעת את זה. "גם חזי שי היה חייל שלי, והוא חזר אחרי שלוש שנים. אבל ככל שחלפו השנים, התקווה פחתה".

תגיות:הלוויהגופהזכריה באומל

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה