חדשות בארץ

סער: הפתרון למשבר הביטחוני בדרום – פירוז הרצועה

מועמד מספר 5 ברשימת הליכוד לכנסת, גדעון סער, אמר כי לישראל לא תהיה ברירה אלא לפעול לפירוזה של רצועת עזה, למרות המחירים הכבדים שייגבו ממנה: "לא נוכל לחיות עם ההתשה של תושבי הדרום"

  • כ"ז אדר ב' התשע"ט
סער (צילום: Marc Israel Sellem/POOL, flash90)סער (צילום: Marc Israel Sellem/POOL, flash90)
אא

השר לשעבר ומועמד הליכוד לכנסת, גדעון סער, אמר היום (רביעי) כי ישראל צריכה לקבוע לעצמה כיעד את פירוזה של רצועת עזה על מנת לפתור את המשבר הביטחוני בדרום.

סער, שהשתתף בוועידת הבחירות של ה"ג'רוזלם פוסט" ו"מעריב" הנערכת בתל אביב, אמר כי השגת יעד זה תצריך מחירים כבדים, אך לדעתו "נגיע לזה. לא נוכל לחיות עם בניין הכוח, ועם ההתשה של תושבי הדרום". הוא ציין כי עמדה זו משקפת "ללא ספק" את גישתו של ראש הממשלה בנימין נתניהו.

בהתייחסו למערכת הבחירות, מתח סער ביקורת נוקבת על מפלגת כחול לבן: "היא מנסה בכל כוחה לעמעם ולהסתיר את העמדות, לפחות עד יום הבוחר, ולהסתתר מאחורי הסיסמה המופרכת 'אין ימין ואין שמאל'". הוא הוסיף כי אינו זוכר מערכת בחירות שבה "מי שהתיימר להציג אלטרנטיבה לשלטון לא הציע חלופה באף אחד מתחומי המדיניות המרכזיים. אלטרנטיבה שלא מציעה אלטרנטיבה".

"לא פחות מוזרה היא ההצעה לחלק את הקדנציה בין 2 מועמדים לראשות הממשלה. אין לזה מקבילה בשום מדינה דמוקרטית. כשם שלא ברורה הדרך, לא ברור מי המוביל ולמי ובאיזו שעה יש יד על ההגה", אמר סער.

שר החינוך לשעבר, שנבחר למקום ה- 5 ברשימת הליכוד, הדגיש כי בפני הבוחרים ניצבת שאלה ברורה – "מי יידע לעמוד טוב יותר בפני האתגרים ולמצות את ההזדמנויות שבפנינו. ממשלת ימין בראשות נתניהו, או ממשלת שמאל בראשות לפיד וגנץ. הנבחרת המצוינת והמנוסה שבחר הליכוד, או הקבוצה האקלטקטית – שלוקטה מ- 3 מפלגות שונות, שאף אחת מהן אינה מפלגה באמת ובוודאי אינה מפלגה דמוקרטית".

סער סירב להשיב לשאלה בראשות איזה משרד ממשלתי הוא ירצה לעמוד במידה והקואליציה הבאה תורכב על ידי הליכוד: "אני לא מדבר על תפקידים, מסיבה מאוד ברורה – זה משדר מסר מאוד לא נכון לציבור. הבחירות הן קשות וצמודות, יואיל נא כל אחד לאפסן את שאיפותיו האישיות עד ה- 10 באפריל. קודם כל חשוב לי שהליכוד ינצח".

תגיות:גדעון סעררצועת עזהבחירות 2019

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה