ונשמרתם

"אכל לי את הלשון": מורה אוסטרלי בפוסט מזעזע על מה שעשה לו משקה אנרגיה

מחקרים רבים נעשו על ההשפעה ההרסנית של משקאות אנרגיה שונים על בריאותנו, ומקרה שאירע לאחרונה למורה מאוסטרליה - מראה שאכן מדובר בסכנה גדולה שיש להישמר מפניה

(צילום: shutterstock)(צילום: shutterstock)
אא

מחקרים רבים נעשו על ההשפעה ההרסנית של משקאות אנרגיה שונים על בריאותנו, ומקרה שאירע לאחרונה למורה מאוסטרליה - מראה שאכן מדובר בסכנה גדולה שיש להישמר מפניה. 

אחד הסיכונים היותר גדולים במשקאות אנרגיה הוא העובדה שהם גורמים למי שצורך אותם להתמכר לקפאין ולסוכר שהם מכילים, וכך קרה גם למורה האוסטרלי דן רויאלס, שהתמכר למשקאות אנרגיה מסוגים שונים עד כדי כך שלא עבר עליו יום אחד מבלי ששתה כשש פחיות. 

אלא שההשפעה ההרסנית לא איחרה להגיע, ודן גילה אותה תוך חודשים ספורים מרגע שהתחיל לשתות את המשקאות הללו. בפוסט מזעזע למדי בעמוד הפייסבוק שלו פרסם דן תמונה של הלשון שלו כשהיא מכוסה בשלפוחיות צורבות בגוונים כחולים ואדומים, וסיפר כי בבדיקה רפואית נאמר לו שהגורם להופעת השלפוחיות על לשונו הוא לא אחר מאשר משקאות האנרגיה שהוא צורך. 

המורה האוסטרלי ביקש להזהיר את הציבור, וכתב בפוסט כי משקאות האנרגיה "עיכלו" את הלשון שלו, פשוטו כמשמעו. "מי פה שותה משקאות אנרגיה או מכור אליהם? אולי כדאי שתשקלו להפסיק, כי אם זה מה שהגועל נפש הזה עשה ללשון שלי - דמיינו מה זה עשה לאיברים הפנימיים שלי.

"לאחרונה גיליתי שהכימיקלים במשקאות האלה גרמו ללשון שלי להיראות ככה. זה פשוט עיכל לי את הלשון", כתב.  

תגיות:אנרגיהמשקהסכנה

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה