סלבס בהתחזקות

"שתזכה לקדש שם שמיים": השחקן שנלחם על השבת, התברך אצל הגר"ח קנייבסקי

מלבד הציצית שהוא לובש גם במהלך המשחקים, בכל פעם שהוא מצליח להבקיע גול נוהג השחקן להוריד את חולצת מדי הקבוצה שלו, ולהציג לראווה חולצה נוספת עם הכיתוב 'השם אחד, ושמו אחד'. השבוע התברך השחקן ירין חסן מפי הגר"ח קנייבסקי שימשיך לקדש שם שמיים ברבים 

ירין חסן (צילום מתוך דף הפייסבוק הרשמי של מועדון הכדורגל הפועל פתח תקווה)ירין חסן (צילום מתוך דף הפייסבוק הרשמי של מועדון הכדורגל הפועל פתח תקווה)
אא

שחקן הכדורגל ירין חסן שמשחק בקבוצת 'הפועל פתח תקווה' - אימץ לו הרגל: מלבד הציצית שהוא לובש גם במהלך המשחקים, בכל פעם שהוא מצליח להבקיע גול נוהג השחקן להוריד את חולצת מדי הקבוצה שלו, ולהציג לראווה חולצה נוספת עם הכיתוב 'השם אחד, ושמו אחד'. 

השבוע הגיע השחקן לביקור אצל מרן שר התורה הגר"ח קנייבסקי, וזכה להתברך מפיו שימשיך לקדש שם שמיים. 

מעניין לציין כי שמו של ירין חסן מככב גם במכתב מיוחד שנשלח לראש הממשלה בשנת 2017, משחקני ליגת העל והליגה הלאומית. במכתבם ביקשו השחקנים מראש הממשלה להפסיק לאלתר את משחקי הכדורגל שנערכים בשבת קודש. "אנו החתומים מטה פונים אליך בבקשה אישית, בשמנו ובשם בני משפחותינו: תפסיק את משחקי הכדורגל בשבת, ואל תחתום על היתר כללי או פרטני כלשהו להעסקת שחקני הכדורגל ביום המנוחה השבועי שלנו".

עוד הוסיפו השחקנים וציינו את יום השבת כיום המנוחה הלאומי במדינת ישראל, "וכל מבוקשנו הוא לנוח עם בני משפחותינו ביום השבת, היות ולאורך כל ימות השבוע אנו מתאמנים ומשחקים קשה. שחקנים צריכים לנוח בשבת כדי להטעין מצברים ולצבור כוחות לאימונים ולמשחקים מוצלחים על המגרש במהלך השבוע. יום השבת הוא הבשורה ההיסטורית הכבירה שהעם היהודי הביא לאומות העולם", לשון המכתב. 

צפו בקידוש שם השמיים שעשה השחקן על המגרש:

 

תגיות:כדורגלקידוש השםשחקן

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה