חדשות בארץ

ועדת הבחירות פסלה את הרב יגאל כהן

כן לתשדירי רפש, לא לתשדירים מאחדים. ועדת הבחירות שוב פסלה תשדיר בחירות של מפלגת ש"ס, תוך שהיא מתעלמת מסרטוני הרפש מלאי השנאה שמככבים בקמפיינים המרכזיים

אא
 
המפלגות החרדיות מסרבות בנימוס רב לשחק במגרש החילוני ולעסוק ברפש והסתה נגד היריב. אך נדמה היה כי בוועדת הבחירות רואים בזה דבר פסול.

המשנה לנשיאת בית המשפט העליון ויו"ר ועדת הבחירות המרכזית, חנן מלצר, פסל בסוף השבוע, תשדיר בחירות של מפלגת ש"ס בה נשמע הרב יגאל כהן מסביר אודות חשיבות ההצבעה למפלגה. החלטת השופט מלצר באה לאחר שהמפלגה התאמצה להגיש לוועדה תשדיר חדש, אך גם הוא נפסל.

החלטה זו מקוממת במיוחד לאור העובדה שהתשדיר תוחם עצמו למסרים של אחדות, אהבת השם ואהבת הזולת. אם לא היה מדובר בבורות חילונית של המגזר הדתי, מדובר היה באטימות בלתי מתקבלת על הדעת.

"הקדוש ברוך הוא לא ישכח לכם את זה לנצח. הוא יחזיר לכם בדברים טובים, בזיווגים, בילדים, בפרנסה, בבריאות - בכל מה שתרצו, כי הוא כל יכול. תראו לו שאתם אוהבים אותו ושימו פתק של ש"ס", אומר הרב יגאל כהן בתשדיר. "אנו נמצאים ברגעים די מכריעים בכל עיר ועיר. לכל אח יש את הדעה שלו כל אחד רוצה להצביע לפה ולהצביע לפה לאיפה שהוא מרגיש הכי נכון בשבילו. אני מבקש לשאול אתכם שאלה אחת: מה בורא עולם רוצה מאתנו? לפעמים ביקשנו בקשות ולא קיבלנו, לפעמים רצינו דברים ולא קיבלנו. ואני חושב שהשאלה הגדולה ביותר היא מה בורא עולם רוצה מאתנו?".

"יש כל כך הרבה ילדים בעם ישראל שלא יודעים מה זה שמע ישראל ה' אלוקינו ה' אחד! הן לא יודעים עשרת הדיברות לא תרצח לא תנאף לא תגנוב...אני חושב שבימים האלה בורא עולם שואל אותך בני וביתי האם אתם חושבים על עצמכם? מה טוב לכם או מה טוב לי..."

"אני בדרך כלל לא עושה את זה אחים יקרים! ליבי כואב על המצב בעם ישראל שיש לנו כל כך הרבה אחים שלא מכירים את בורא עולם!", הסביר הרב.

ח"כ מיכאל מלכיאלי מש"ס מסר בתגובה: "מקומם, מעציב ואף אבסורד, לראות כיצד הכפשות כלפי הציבור החרדי עוברות את ועדת הבחירות, כיצד אמירות נגד ברית מילה זוכות לביטוי אוהד בתקשורת, וכיצד שיח מפלג של שנאה הולך ומשתלט על שידורי התעמולה, אבל כשמפלגת ש"ס מביאה סרטון מאחד ומחבק של רב אהוב, שמברך את עם ישראל ומדבר באופן חיובי - יש מי שמוצא לנכון לפסול דווקא את החיובי".

"קשה לומר שהמהלך הזה מעיד על הוגנות, ואני ממליץ לכל מי שהזהות היהודית שלו חשובה ללבו, ומעוניין לחזק את ההלכה, את השבת ואת עולם התורה - להצביע ש"ס, ולהתעלם מכל הרכילות, הפלגנות והלשון הרע. כח"כ פעיל אני רואה עד כמה ש"ס רחוקה מהתדמית שמנסים לצייר לה בתקשורת ובחוגים מסוימים, והציבור חייב להבין שאם גדולי הדור תומכים במפלגה - הם יודעים מה הם עושים. הצבעה לש"ס, כמוה כהצבעה לתורה. הצבעה ליהדות. הצבעה למפלגתו של מרן הרב עובדיה יוסף זצ"ל", אמר מלכיאלי.

תגיות:הרב יגאל כהןמפלגת שסבחירות 2019ועדת הבחירות

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה