מעניין

מדהים: בן 11 ביצע החייאה שראה בטלוויזיה על ילדה בת חמש - והציל את חייה

כשקונור פיצ'גרלד בן ה-11 מקליפורניה הלך עם חבריו לים בקיץ, הוא לא חשב שהוא יצטרך להשתמש בטכניקה להחייאה שאותה ראה 'במקרה' בטלוויזיה, ובכך להציל חיים ולהפוך לכוכב - אבל זה בדיוק מה שקרה

(קרדיט תמונות: צילום מסך מתוך יוטיוב)(קרדיט תמונות: צילום מסך מתוך יוטיוב)
אא

כשקונור פיצ'גרלד בן ה-11 מקליפורניה הלך עם חבריו לים בקיץ, הוא לא חשב שהוא יצטרך להשתמש בטכניקה להחייאה שאותה ראה 'במקרה' בטלוויזיה, ובכך להציל חיים ולהפוך לכוכב - אבל זה בדיוק מה שקרה. 

כילדים רבים בגילם, גם קונור וחבריו החלו לחפור בחול, תוך התחרות מי מהם יוכל להגיע לעומק הגדול ביותר. אלא שאז, תוך כדי חפירה, הרגיש קונור משהו קשה מתחת לאצבעותיו. 

"יש כאן משהו", צעק לחבריו בבהלה. 

קונור מדגים את פעולות ההחייאה שביצע, בראיון שנעשה עמו בתקשורת המקומיתקונור מדגים את פעולות ההחייאה שביצע, בראיון שנעשה עמו בתקשורת המקומית

"זו ילדה, אני לא מאמין. ילדה", הוא צעק. ואכן, הייתה זו ילדה כבת חמש ש'נקברה' מתחת לחול מבלי שאף לא אחד מן המבוגרים שהיו בים, הבחין בכך. 

החברים ניסו להזיז את הילדה, אך היא לא הגיבה. "היא מתה, היא מתה", הם צעקו והתרחקו מהמקום בבהלה, אך קונור לא איבד שליטה. במקום להילחץ, הוא כאמור ניצל את הדקות החשובות והחל לבצע בילדה טכניקת החייאה שראה בטלוויזיה - צעד שהציל את חייה. 

מאוחר יותר, כשהדבר התפרסם והגיע לתקשורת, הדגים קונור לכתבי החדשות כיצד חילץ את הילדה מהחול, צעד אחר צעד. "קודם כל חפרתי והוצאתי את כל החול מסביב לראש שלה, כדי שהיא תוכל לנשום", הסביר. "אז חפרתי מסביב לגוף, הוצאתי אותה החוצה והתחלתי לעשות את ההחייאה".

אביו של קונור, טיםאביו של קונור, טים

כעבור דקות אחדות הילדה הקטנה, אליסה בוסטיק שמה, התעוררה. 

בינתיים, חבריו של קונור הזעיקו למקום מספר מבוגרים שהתקשרו לאמבולנס - ורק כשהפרמדיקים הגיעו למקום וראו את מצבה של הילדה, הבינו איזה נס גדול אירע לה.

בראיון לתקשורת דיבר אביו של קונור טים, ואמר כי הוא גאה מאוד בבנו על שלא איבד את העשתונות, ועשה מה שצריך לעשות. "אני גאה בבן שלי על החשיבה וההחלטה המהירה שלו, ואני שמח שהוא יכל לעצור לרגע ולחשוב: 'רגע, קורה כאן משהו ואין כאן אף מבוגר כרגע. אני צריך לקחת את המושכות לידיים שלי ולעשות משהו'", אמר. 

תגיות:החייאההצלהילדים

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה