חדשות בארץ

ניסים גדולים: הקצין שנפצע באורח קשה השתחרר מבית החולים

שבועיים וחצי לאחר שסרן ישראל מאיר אליצור נפצע באורח קשה בפיגוע דריסה - הוא השתחרר מבית החולים

  • כ' אדר ב' התשע"ט
אילוסטרציה (צילום: Nasser Ishtayeh/Flash90)אילוסטרציה (צילום: Nasser Ishtayeh/Flash90)
אא

בשורות טובות: סרן ישראל מאיר אליצור, מפקד פלוגה בחטיבת כפיר שנפצע קשה בפיגוע דריסה בבנימין, השתחרר היום (רביעי) מבית החולים.

כזכור, בתחילת החודש נפצע סרן אליצור בפיגוע דריסה ביציאה מהכפר נעמה, סמוך לצומת הפרסה באזור טלמון שבחבל בנימין. בעקבות תקלה נאלצו הלוחמים לצאת מהרכב, ואז הגיח רכב פלסטיני שהתנגש בהם בעוצמה. סרן אליצור ולוחם מג"ב נוסף נפצעו באורח קשה.

"הוא באמת התחיל במצב קשה", סיפר אביו של ישראל מאיר לערוץ 7. "כשהוא הגיע הייתה פגיעה רב מערכתית, גם בריאות, לא היה ברור מה מצב הראש, כי בכל אופן הוא עף ומצאו אותו מתחת הרכב הצבאי והוא קיבל כנראה זעזוע בראש. היה לו נס גדול לאור הנסיבות ולאור איך שמצאו אותו יכול היה להיות הרבה יותר גרוע.

"מהרגע הראשון קיווינו, וכך ברוך ה' קרה. בתחילה הוא היה במצב קשה, מצבו די מהר השתפר ועבר למצב קל. אנחנו שמחים שאנחנו במקום הזה בזכות הרבה תפילות וסיעתא דשמיא. היינו ממש עטופים באהבה".

"עכשיו משתחררים והולכים לשיקום בעיקר ברגל שנפגעה הכי קשה, זה עניין של ריפוי ופיזיותרפיה. יש לו עוד שברים בגוף - בכתף, בשכם, בצלעות, בפנים אבל אלו דברים שצריכים לעבור מעצמם. המשימה הטיפולית זה השיקום סביב הרגל ששם השבר הפתוח", סיים האב את דבריו.

תגיות:נספיגוע דריסה

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה