חדשות בארץ

אלאור אזריה בגיוס המונים לספרו: "לא מתחרט על כלום. אנשים שיקרו כדי להפליל אותי"

אחרי שהרוחות סביב הפרשה שלו נרגעו מעט, אלאור אזריה חוזר כעת אל הכותרות - הפעם במסגרת פרויקט לגיוס המונים עבור ספר שאותו הוא מתעתד לפרסם בעוד כשנה ובו, כך הוא מבטיח, יחשוף פרטים שטרם הותרו לפרסום אודות הפרשה 

אא

אחרי שהרוחות סביב הפרשה שלו נרגעו מעט, אלאור אזריה חוזר כעת אל הכותרות - הפעם במסגרת פרויקט לגיוס המונים עבור ספר שאותו הוא מתעתד לפרסם בעוד כשנה. 

לרגל הפרויקט התראיין אזריה ל'ישראל היום' וחשף פרטים רבים ממה שעתידים האנשים לקרוא בספרו: "הרבה מאוד אנשים יעשו הכל כדי שלא אוכל לספר לכם את האמת", הוא אומר כעת. 

לדבריו, אנשים רבים גם הפקירו אותו לבד במערכה אך "המפקיר הראשי" לדעתו הוא בוגי יעלון ש"חרץ בכמה משפטים ספורים את דיני, וקבע שמשפט צדק אני כבר לא אקבל. בוגי לא מסתפק בהפצת שקרים, אלא גם מתנשא מעליי ומעל המשפחה שלי. אפילו כשההורים שלי התעמתו מולו פנים אל פנים והציגו לו את העובדות כפי שהן - במקום להשיב עניינית, הוא חזר על הקלישאה לפיה המשפחה נפלה קורבן לאינטרסים פוליטיים".

 

"לעולם לא אודה או אביע חרטה על דבר שאני לא מתחרט עליו" 

בראיון מניח אזריה את כל הקלפים על השולחן, וכשהוא פונה לבוגי איילון - המסר שלו חד ונוקב: "לפי בוגי אנחנו כמו בובות על חוט וכולם עושים עלינו סיבוב. אז לא בוגי, אני לא בובה של אף אחד. לעולם לא אודה או אביע חרטה על דבר שאני לא מתחרט עליו - גם אם המחיר הוא שבעת מדורי גיהנום לי ולמשפחתי".

למעלה מ-18 אלף שקל גוייסו עד כה לטובת הספר, שרבים מעם ישראל, כך נדמה, מייחלים לצאתו לאור. בספר מבטיח אזריה לחשוף פרטים סודיים שטרם הותרו לפרסום על פרשת הירי בחברון, על המפקדים ששיקרו והצבע שהפנה את העורף והתנקל לו בכל צורה אפשרית, ועל האנשים ששיקרו לעצמם ולו כדי לרצות את המערכת.

"תמיד חלמתי על קריירה בטחונית בצבא או במשטרה, ועכשיו - אפילו להחזיק נשק לא מאפשרים לי, למרות האיומים מהחמאס או מסתם ערבים שמתקשרים מדי פעם לאיים עליי ועל הקרובים שלי. לא פשוט לחיות עם סעיף הריגה", הוא מסכם.  

ומה אמר בזמנו הרב זמיר כהן בתגובה להרשעתו של אזריה? לחצו כאן, וגלו 

תגיות:חרטהמשפטאלאור אזריה

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה