פעילות הידברות

אתר הידברות שובר שיא נוסף: 3 מיליון כניסות ו-10 מיליון דפים נצפים בחודש

בחודשים האחרונים חווה אתר הידברות עלייה בכל הפרמטרים, וכעת אנו יכולים לבשר – עברנו את 3 מיליון הכניסות לחודש. כמות דפים נצפים: יותר מ-10 מיליון. דודו כהן, עורך אתר הידברות, בסיכום ביניים ותודה אחת גדולה

  • י"ז אדר ב' התשע"ט
אא

נראה שאין מתאים מהתקופה שאחרי ימי פורים השמחים לבשר לכם, גולשים יקרים, על העלייה הנוספת בנתוני אתר הידברות. כבר מזמן מדובר באתר היהדות הגדול בעולם, אבל עכשיו זה כבר לא רק אתר. זו קהילה ענקית, הרגלי גלישה שהצלחנו להטמיע בסיעתא דשמיא, ובעיקר עולם תוכן שיותר ויותר יהודים כבר לא מוכנים לוותר עליו, מתחזקים ממנו והופכים אותו לחלק מסדר יומם.

ההתחלה, למי שלא זוכר, היתה לפני חמש שנים. אתר הידברות זכה בזמנו ל-370,000 כניסות בחודש – מספר מרשים מאוד במונחים של אז, אבל מאידך היה ברור לנו שעלינו להגיע להרבה יותר יהודים. לא רצינו שהגולשים יכנסו להידברות רק כשהם רוצים לצפות בהרצאה של 50 דקות ולהתחזק, אלא למעשה בכל נקודה שבה הם רוצים לצרוך תוכן – חדשותי, מגזיני, משפחתי, אפילו תוכן קליל.

לכל מי שתהה ושואל למה בכלל אנו כותבים על חדשות ודברים שאינם קשורים ישירות לחיזוק – התשובה פשוטה: בנוסף להיותנו אתר יהדות מחזק בראש ובראשונה, אנחנו מעמידים אלטרנטיבה לכל הרפש שבחוץ. כשאין אלטרנטיבה כשרה, הציבור הלא-מספיק-חזק נוהה באופן טבעי אחרי האופציות הלא-כשרות. עם השנים קיבלנו עוד ועוד תגובות מגולשים שקיבלו על עצמם לא לגלוש יותר ב-ynet, וואלה, mako וכל שאר האתרים הגרועים מבחינה רוחנית, מהסיבה הפשוטה שיש להם את הכל באתר הידברות – ובצורה כשרה לחלוטין. ולא רק זה – אנחנו מקבלים אינספור פידבקים על אנשים שהתחזקו דרך האתר, על נשים שנמנעו מהפלות בזכות תוכן שנחשפו אליו באתר, על מקרי התבוללות שנמנעו, על בתים שקמו בעם ישראל בזכות החשיפה ל"שבע ברכות", על הורים שמצאו כאן שפע תכני חינוך מועילים, על זוגות שנמנעו מגירושין בזכות הרצאות באתר, ובכלל סיפורים שמבהירים לנו שוב ושוב – אתר הידברות הוא לא עוד אתר תוכן. הוא אתר משנה חיים.

 

הזדמנות לגלות סוד קטן

אולי זו ההזדמנות לגלות לכם סוד קטן. בסופו של דבר, המטרה שלנו היא שגולשים שאינם דתיים יחפשו בגוגל "חדשות היום", "רץ ברשת" או סתם "עוגת גבינה", ויגיעו אלינו. הרי תוך כדי גלישה, הם ייחשפו על הדרך להרצאותיהם של הרב זמיר כהן, הרב יצחק יוסף, הרב יגאל כהן ורבנים נוספים, וכן להלכות מחזקות, לשיעורים מחכימים וכן הלאה. זה היעד האמיתי שלנו, ולכן השקענו גם בקידום בגוגל. אם בעבר נכנסו לאתר מגוגל כמה אלפי גולשים בודדים מדי יום, הרי שכיום מדובר על 60-65 אלף כניסות ביום מגוגל בלבד.

היינו יכולים לפרט כאן עוד ועוד על האסטרטגיה, על תמהיל התכנים, על ההבנה ש"התוכן הוא המלך", על הקשר המיוחד שנוצר בין האתר לבין הגולשים וכן הלאה. אבל במקום פירוט, חשוב שתדעו שמאחורי אתר הידברות ישנו צוות מסור וערכי, שפועל ללא לאות כדי להביא לכם את התכנים המעניינים והמחזקים ביותר ברשת. אין כמעט יום שבו אנו לא דנים, בינינו לבין עצמנו, על השקפה, ניואנסים, מה אפשר להבין מכתבה זו או אחרת, איך לחדש את האתר, איך להרחיב את מעגלי הגולשים וכן הלאה. וזה המקום לומר תודה לחברי הצוות – מיכל אריאלי, נעמה גרין, שני מויאל, שירה כהן, מוריה חן, אתי דור-נחום, דבי רייכמן, גבי שניידר, אבנר שאקי, תמר שניידר ואלי פייבלזון. כולם שחקני נשמה שנבחרו בקפידה, ועושים עבודה מדהימה עם אנרגיות שלא מהעולם הזה.

ובעיקר תודה לכם, הגולשים, על שאתם לא מפסיקים לפנות, לפרגן, לבקש, להחמיא – וגם לבקר כשצריך. אנו קשובים לכל ביקורת או הערה, ומעוניינים להעניק לכם את חוויית הגלישה הטובה והכשרה מכולם.

תודה לקב"ה, שנותן לנו את הכוחות להמשיך ומראה לנו שוב ושוב שדרכנו נכונה, ריאלית ובעיקר מגובה בסיעתא דשמיא מדהימה וברורה.

אחרי התודות והנחת, לא נותר לנו אלא להתפנות ליעד הבא – 5 מיליון כניסות בחודש... יש למישהו ספק שעוד נגיע לשם? ????

 

תגיות:דודו כהןאתר הידברותהידברות

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה