חדשות בארץ

גבאי נגד גנץ: ימין במסווה של שמאל

יו"ר העבודה, אבי גבאי, טוען כי כחול לבן היא מפלגת ימין שסוחבת במרמה את קולות השמאל: "מי שחונה בכחול לבן - שלא יתפלא אם יגררו אותו לימין"

אבי גבאי (צילום: תומר נויברג, פלאש 90)אבי גבאי (צילום: תומר נויברג, פלאש 90)
אא

יו"ר העבודה, אבי גבאי, תקף אתמול (שני) את מפלגת כחול לבן והעומד בראשה, בני גנץ, כשהוא טוען כי תמיכה בכחול לבן תוביל להקמת ממשלה ימנית.

"כחול לבן, התבלבלתם: הדרך להחליף את נתניהו היא להביא את הקולות של נתניהו; לא של המחנה שלנו. ככה לא מנצחים את נתניהו. ככה לא עושים שינוי. ככה מכניסים לכנסת אנשי ימין בקולות של המחנה שלנו", אמר גבאי במהלך כנס פעילים בתל אביב.

בהתייחס להקלטות שפורסמו אתמול ב'חדשות 13', בהן נשמע גנץ כשהוא אומר שאינו שולל ישיבה בממשלה בראשות נתניהו, אמר גבאי: "מי שחונה בכחול לבן שלא יתפלא אם יגררו אותו לימין. מי שחונה בכחול לבן יקים את ממשלת נתניהו הבאה. מי שחונה בכחול לבן ימשיך את דרכו של נתניהו".

גבאי אף טען כי כחול לבן היא מפלגת ימין: "כשבוגי יעלון קורא למפלגה שלהם 'הבית של מצביעי הימין', כשיאיר לפיד אומר שהם 'הליכוד של פעם', כשהם מדברים על יישוב מיליון מתנחלים מחוץ לגושים, על סיפוח חלק משטחי C, כשהם מגמגמים בכל נושא של זכויות ושוויון, כשהם אומרים את זה - מחובתנו לומר את זה לציבור".

באשר למצב הביטחוני בגזרה הדרומית, מתח גבאי ביקורת חריפה על מדיניותו של ראש הממשלה ושר הביטחון, בנימין נתניהו: "מסכן אותנו מול החמאס בעזה, מסכן אותנו מול הטרור ביהודה ושומרון, מסכן את העתיד של הצעירים. ואין ציונות בלי לדאוג להם". לדברי יו"ר העבודה, ממשלתו של נתניהו "מתגלגלת" ונמנעת מיוזמות כבר עשור.

"אנחנו נילחם ולא ניתן שנתניהו יקים עוד ממשלה בקולות של המחנה שלנו. הדרך שלנו הפוכה מזו של הליכוד", סיכם גבאי.

בתוך כך, בעקבות פרסום ההקלטות בהן נשמע גנץ אומר כי הוא לא פוסל ישיבה עם נתניהו ("הדלת סגורה, אך לא נעולה"), יו"ר כחול לבן אמר הבוקר כי הכרזתו הראשונית כי לא ישב עם נתניהו – עדיין בתוקף. לדבריו, "אני אומר, לא בהקלטה אנונימית, אלא בגלוי ובקולי: לא אשב עם נתניהו בממשלה!" לדברי גנץ, "הדברים בהקלטה נאמרו לפני שנחשפו במלואם פרטי כתבי האישום החמורים נגד נתניהו".

תגיות:בני גנץאבי גבאיבחירות 2019כחול לבן

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה