חדשות בעולם

נס בטקסס: אישה ילדה שישייה בריאה תוך פחות מ-10 דקות

טקסס: סוף שבוע מסעיר במיוחד עבר על בית חולים מקומי, לאחר שאישה בשם תלמה צ'יאקה ילדה שישיית ילדים תוך פחות מעשר דקות - סיכוי של 4.7 למיליארד מקרים

אא

טקסס: סוף שבוע מסעיר במיוחד עבר על בית חולים מקומי, לאחר שאישה בשם תלמה צ'יאקה ילדה שישיית ילדים תוך פחות מעשר דקות - סיכוי של 4.7 למיליארד מקרים. 

הלידה הנדירה התרחשה בבית החולים לנשים בשעות הבוקר המוקדמות, וכל ששת הילדים - שני זוגות תאומים וזוג תאומות - נולדו במהלך תשע דקות בלבד, בין השעות 4:50 ל-4:59 לפנות בוקר. 

"זה נס שלידה כזו מסתיימת בקלות וללא שום סיבוכים - לא אצל התינוקות ולא אצל האם", מסביר כעת הצוות הרפואי, שאומר כי שלום לאם ולילדיה. 

למרות שלידת שישייה נחשבת למקרה נדיר ביותר - יותר ויותר אנחנו שומעים על המקרים הללו, שהראשון בהם התרחש בשנת 1968 באנגליה. בין המקרים ניתן למצוא גם את סיפורה של ג'ני מאשה בת ה-32 מארה"ב, שהגיעה לבית החולים כשהיא מודעת לתינוק אחד שאמור לצאת מרחמה - אך כחודש לפני הלידה התברר כי היא עומדת להפוך לאם לשישייה. 

הדבר התאפשר למעשה בזכות העובדה שג'ני סירבה לעבור דילול עוברים. "הלידה יצאה לפועל באופן הטוב ביותר", אמר בזמנו הרופא המיילד ד"ר ג'ון אליוט, שהיה אחד מתוך שלושה רופאים שניצחו על המעמד יוצא הדופן. "במבט לאחור, אני שמח שלא עשינו דילול עוברים, ולא הייתי משנה שום דבר".

תגיות:לידהטקססנס

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה