פעילות הידברות

למה הרב פנגר וצוות הידברות טסו לסין ל-24 שעות?

לאחר שפעילות הידברות הגיעה לכל העולם, הגיעה גם תורה של סין. הקהילה היהודית, המורכבת ברובה מאנשי עסקים ישראלים, קיבלה את פניה של הידברות ל-24 שעות של דברי חיזוק, הרצאות ושיעורי תורה סביב השעון עם הרב יצחק פנגר. צפו בוידיאו ובגלריה

  • י' אדר ב' התשע"ט
אא

לאחר שפעילות הידברות השאירה חותם כמעט בכל מקום בעולם, הפעם הגיעה תורה של הקהילה היהודית בסין לפגוש את פני הארגון בשבת בלתי נשכחת. מה עשו שם הרב יצחק פנגר וצוות הידברות במשך 24 שעות?

לפני כ-5 שנים החל סבב הרצאות מיוחד עם הרב זמיר כהן וצוות הארגון בתאילנד, הונג קונג, סין, אוסטרליה. בעת השהייה בסין התגלה חיבור רציני בין הארגון לרב הקהילה ואנשיה. מדובר בקבוצת ישראלים שעזבו את הארץ כדי להתפרנס. רובם ככולם אנשי עסקים, המשמשים כמתווכים מול המפעלים בסין לצורך הרכישות בארץ.

בתקופה זו נפגש צוות הארגון עם ילדים סינים שנולדו לאותם ישראלים. באותה נקודה החליטו בארגון להרים את הכפפה, ולחזור לאותה קהילה יהודית על מנת לחזקה. בעקבות שיחה עם הרב אליהו רוזנברג, שליח חב"ד בסין, פינה הרב יצחק פנגר את זמנו לצורך המטרה החשובה, והחלום יצא לדרך. הארגון הגיע לשבת נפלאה בסין.

בשבת נכחו כ-100 אנשים ונשים, אנשי עסקים שהגיעו לתקופה קצרה בסין, וחיפשו מקום לערוך קידוש, תפילה בבית כנסת, לסעוד סעודה כשרה, והכי חשוב - היו צמאים לדברי חיזוק בנושאים שונים.

השיעורים ארכו אל תוך הלילה. הקהילה היהודית נהנתה מארוחה חגיגית ושיעורי תורה סביב השעון אל תוך הלילה ובמשך יום השבת עצמו. שמעו הרצאות מאלפות, והתייעצו עם הרב יצחק פנגר בנושאי שידוכים, פרנסה, ביטחון, אמונה, חינוך ילדים, שלום בית ועוד.

הצוות טס 15 שעות הלוך, ונחת ביום שישי ב-11:30 בבוקר (כשהשבת נכנסה ב-18:20), ובמיד מוצאי שבת לאחר ההבדלה היו בדרך למטוס. מפאת פעילות עמוסה בארגון, לא התאפשרה שהייה במקום יותר מ-24 שעות.

השבת הגיעה לסיומה, בתחושה שהותירה טעם של עוד. הקהילה היהודית בסין הביעה צימאון עצום ליהדות, והתגובות היו מחזקות ומעצימות. 

צפו בוידיאו ובגלריה המרשימה:

תגיות:סיןפעילות הידברות

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה