חדשות יהדות

"שמירת שבת ראשונה בחיים": הזמר סטטיק מתחזק?

בפוסט שהעלה הזמר סטטיק לפני כניסת השבת נראה תיעוד שלו עם הרב דוב קוק כשהוא קורא עמו "שמע ישראל". וגם: איך הגיב הרב על שם הבמה שלו?

סטטיק עם הרב קוק (מתוך עמוד הפייסבוק של סטטיק)סטטיק עם הרב קוק (מתוך עמוד הפייסבוק של סטטיק)
אא

אז האם סטטיק הוא הבא בתור ברשימה המפוארת? בפוסט מרגש שהעלה זמר הפופ לירז רוסו, הידוע בשם "סטטיק", ברשתות החברתיות טרם כניסת השבת הוא תיעד עצמו קורא עם הרב דוב קוק את תפילת "שמע ישראל".

מיד לאחר המפגש הנדיר הוא מיהר לעלות פוסט ובו נכתב: "לפני שמירת שבת ראשונה בחיים. זכיתי ברגע קסום באמת בביתו של הרב. לא שאני מבין גדול, אבל בעיני זה עונג שבת".

מתיעוד הוידאו שפורסם ב'כיכר השבת' נשמע הרב דוב קוק אומר למצלמה: "נמצא איתנו הזמר הידוע בכל העולם, סטטיק, השם סטטיק זה סטיגמה ולא צריך להוסיף כלום". הרב הוסיף: "הוא נמצא כאן עכשיו אצלי בבית ואנחנו כאן עוסקים בענייני קריאת שמע, לזכות אנשים בקריאת שמע ולהפיץ את המצוה של לקרות שמע ישראל בכל לילה. הזמר הזה סטטיק שהוא שם דבר בכל העולם, עכשיו הוא יקרא שמע ישראל בעצמו לתת לכם הדגמה קטנה, ויהי רצון שכולנו יחד נזכה בזה ועל יד זה יגיע משיח בקרוב למשיח".

סטטיק השיב כי "אין דבר חשוב מזה", כשלאחר מכן הוא החל בקריאת "שמע ישראל". לאחר תום הקריאה אמר הרב כי על ידי שזכה בקריאת שמע הוא "נהיה בעל הבית על השמע ישראל".

את הפוסט, שזכה לעשרות אלפי לייקים, עיטרו שלל תגובות נלהבות כשבראשם מופיעות התגובות "אתה גאווה לעם ישראל", "יהודי קדוש", "כל הכבוד", "אשריך".

תגיות:שמע ישראלהרב דב קוק

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה