חדשות בארץ

דרעי: מזמין את לפיד לעימות פומבי

בסרטון שפרסם, הזמין יו"ר ש"ס אריה דרעי את יאיר לפיד לעימות, כשהוא מסיים את דבריו בתקווה "שהגנרלים יאשרו לו"

מתוך הסרטון של דרעימתוך הסרטון של דרעי
אא

בסרטון שפרסם היום (שלישי) יו"ר ש"ס אריה דרעי, הוא קרא ליאיר לפיד להתעמת מולו. דרעי הציע כי לפיד יבחר את הזמן והמקום ואף את המנחה.

בסרטון, שפורסם ברשתות החברתיות, נשמע השר דרעי אומר "פעם הוא הבטיח שיש עתיד, אז אני רוצה לשאול אותו - יאיר לפיד, איזה עתיד אתה מתכנן לשבת שלנו? לכותל הקדוש? לחתונה היהודית?". דרעי הוסיף, "יאיר לפיד, תגיד לי, איזה עתיד אתה מתכנן לחינוך של ילדי ישראל?".

יו"ר ש"ס המשיך ופנה ליאיר לפיד: "אני קורא לך - בוא לעימות מולי, בכל מקום ובכל שעה שתבחר. אתה יודע מה? אתה יכול לבחור גם את המנחה. תבוא ונדבר על איזו ישראל תהיה כאן - יהודית או אזרחית". בהתייחס להתבטאויותיו של לפיד נגד המפלגות הדתיות והחרדיות, אמר דרעי: "תבין לפיד, דמוקרטיה זה לא רק להגיד את מי אתה שונא, זה גם להגיד מה אתה חושב".

בהמשך הסרטון מופיעה הכותרת "אריה דרעי VS יאיר לפיד - העימות". כשהעורך שואל בסיומו האם לדעתו יו"ר יש עתיד יתייצב לעימות הוא משיב לו: "אני יודע? מקווה שהגנרלים יאשרו לו".

בחודש שעבר תקף דרעי את מפלגת כחול לבן כשהוא מזהיר כי "זה כבר לא הסיעה של לפיד. זה כחול לבן. עם פוטנציאל גדול. אם יהיה להם הכוח של מפלגה גדולה – שבת תהפוך לעוד יום חול. יום השופינג הלאומי או יום תיקוני התשתיות של מדינת ישראל. זה רואי חשבון, בתי חרושת. עורכי דין. לא יהיה אחד שלא יעבוד כדי לעמוד בתחרות".

בהתייחס ללפיד, מספר 2 בכחול לבן, אמר דרעי: "יאיר לפיד, שהתחיל והקים מפלגה קטנה, מפלגת קצה, שהייתה מבוססת בעיקרה על שנאה ליהדות, לחרדים, לדתיים, למסורת ישראל שהחזיקה אותנו במשך אלפי שנים בגלות, יאיר לפיד הזה עלול להיות ראש ממשלה בישראל, עלול להיות ראש מפלגה גדולה בישראל עם 40 מנדטים".

דרעי אף אמר כי "יאיר לפיד יחלק את הכותל לשניים שלא יהיה ספק לאף אחד, את הכותל הקדוש הזה הוא יחלק אותו לשניים. וכל זה עומד בסכנה".

תגיות:ש"סאריה דרעיבחירות 2019

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה