חדשות בארץ

נתניהו: יש גבול למשטרת המחשבות של השמאל

ראש הממשלה הגן על שדר גלי צה"ל, יעקב ברדוגו, שמפלגת כחול לבן הודיעה כי תחרים אותו בשל הביקורת שמתח עליה: "בגלי צה"ל יש שדרן אחד שלא מוכן ליישר קו עם השמאל והברנז'ה". נתניהו הוסיף כי "אם לא יהיה ביטוי גם לימין – אין לגלי צה״ל זכות קיום"

נתניהו (צילום: תומר נויברג, פלאש 90)נתניהו (צילום: תומר נויברג, פלאש 90)
אא

ראש הממשלה בנימין נתניהו הגיב בצהריים (חמישי) על החרם שהכריזו ראשי מפלגת כחול לבן על שדרן ופרשן גלי צה"ל, יעקב ברדוגו.

"בגלי צה״ל יש שדרן אחד שלא מוכן ליישר קו עם השמאל והברנז'ה", כתב נתניהו בחשבון הטוויטר שלו. "הוא מפריע לשידורי התעמולה היומיים של רינו צרור, רזי ברקאי ואחרים בעד מפלגת השמאל של לפיד-גנץ, אז הם מפעילים לחץ אדיר כדי לסלק אותו מהתחנה. זה לא יקרה".

נתניהו הוסיף ושיגר איום לעבר התחנה הצבאית: "יש גבול למשטרת המחשבות ולסתימת הפיות של השמאל. אנחנו לא בצפון קוריאה. אם לא יהיה ביטוי גם לימין – אין לגלי צה״ל זכות קיום".

דבריו של נתניהו באו על רקע ההודעה שהוציאה שלשום כחול לבן, לפיה בכיריה לא יעלו לשידור בתוכניתו של ברדוגו, זאת בשל הביקורת הקשה שהוא נוהג למתוח עליהם: "מדי ערב אנו מושמצים על ידי פרשן גלי צה"ל יעקב ברדוגו. זוהי תגובתנו לעוד האשמת שווא שהעלה היום בשידור:  אין לכחול לבן עניין לענות לדברי ברדוגו או לעלות לשידור בתוכניתו כפי שאיננו עולים לשידור בתוכניות בצפון קוריאה. ברדוגו, נציג מטה נתניהו בגלי צה"ל, מנצל את זמן האוויר הציבורי בכדי לשרת את אדונו".

ברדוגו לא נותר חייב. אמש, בשידור חי בגלי צה"ל, הוא דחה על הסף את הביקורת עליו. הוא אמר כי מתח בעבר ביקורת גם על ראש הממשלה ושריה והדגיש כי הוא משרת אך ורק את הציבור. לדבריו, "בצפון קוריאה המנהיג העליון קובע מי מראיין אותו, כל הופעה שלו מתוסרטת ולקהל אומרים מתי למחוא כף", אך בישראל מי שרץ לראשות הממשלה צריך לענות על שאלות ולעמוד למבחן הציבור. ברדוגו הזמין את יו"ר כחול לבן, בני גנץ, להתראיין לתוכניתו, והבהיר כי ישאל אותו את כל השאלות הקשות: "אשתדל לייצג את הציבור כולו, ולכן אשתדל גם לא להישבר אל מול כל הלחץ שלכם – אשאל ואחקור ללא מורא".

תגיות:גלי צה"ליעקב ברדוגו

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה