חדשות בארץ

בלון נפץ התפוצץ ביישוב בעוטף עזה, צה"ל תקף בתגובה עמדות חמאס

מטען חבלה שהוצמד לזר הבלונים ששוגר מהרצועה התפוצץ בין שני מבנים ביישוב במועצה האזורית אשכול. בחסדי שמיים, לא היו נפגעים ולא נגרם נזק

  • כ"ז אדר א' התשע"ט
שרידי בלון הנפץ (צילום: ביטחון אשכול)שרידי בלון הנפץ (צילום: ביטחון אשכול)
אא

הסלמה נוספת בגבול עזה-ישראל: מסוקי קרב של צה"ל תקפו בצהריים (שני) שתי עמדות של ארגון החמאס בדרום הרצועה, וזאת בתגובה להפרחת זר בלונים שנשא מטען חבלה לעבר שטח עוטף עזה. המטען התפוצץ בין שני מבנים ביישוב במועצה האזורית אשכול. בחסדי שמיים, לא היו נפגעים ולא נגרם נזק.

מדובר בתקיפה שלישית של צה"ל ברצועה מאז מוצאי שבת. אמש הותקפה עמדה של החמאס, וזאת לאחר שהפלסטינים השליכו עשרות מטעני חבלה לעבר גדר המערכת בצפון רצועת עזה במסגרת ההתפרעויות הליליות שלהם. במוצאי שבת תקף כלי טיס של צה"ל שתי עמדות של ארגון הטרור בדרום הרצועה. דובר צה"ל מסר כי התקיפות באו "בתגובה להפרחת זר בלונים שנשא מטען חבלה לעבר שטח ישראל". בחסדי שמיים, לא היו נפגעים ולא נגרם נזק מהמטען.

בשבועות האחרונים החריף החמאס את פעילות הטרור שלו על גדר המערכת וחידש בהדרגה את שיגור בלוני הנפץ לעבר יישובי עוטף עזה. בכאן חדשות דווח אמש כי בצמרת צה"ל הוחלט להקשיח את התגובות נגד שיגור בלוני התבערה מהרצועה, על מנת שמראות הקיץ שעבר לא יחזרו גם השנה. בין היתר נבחנת האפשרות לפגוע בראשי מערך שיגור העפיפונים והבלונים של החמאס. במקביל, ישתמשו בצה"ל באמצעים טכנולוגיים כדי לנטרל את אמצעי התבערה הפלסטיניים שבקיץ האחרון גרמו לשריפות ענק ברחבי העוטף.

תגיות:חמאסעוטף עזהצה"ל

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה