חדשות בארץ

נתניהו: ההר הוליד עכבר – והעכבר תיכף יברח

בשיחה עם חברי כנסת ושרים ממפלגתו, תקף ראש הממשלה את בני גנץ ויאיר לפיד: "מנסים להסתיר ולעשות הסוואה כאילו הם לא שמאל". נתניהו יצא נגד התקשורת, שלדבריו "מנסה להסתיר כל מיני דברים על גנץ"

  • כ"ו אדר א' התשע"ט
נתניהו (צילום: יונתן זינדל, פלאש 90)נתניהו (צילום: יונתן זינדל, פלאש 90)
אא

ראש הממשלה בנימין נתניהו קיים הבוקר (ראשון) פגישה עם שרים וחברי כנסת של הליכוד, על מנת לתדרכם אודות הקווים הרצויים של מסע הבחירות בעקבות החלטת היועץ המשפטי לממשלה להעמידו לדין באשמת שוחד, בכפוף לשימוע.

״בסוף בבחירות האלה הבחירה היא בין ממשלת שמאל חלשה בראשות לפיד וגנץ לבין ממשלת ימין חזקה של הליכוד בהנהגתי", אמר נתניהו לבני שיחו. "התקשורת תעשה הכל כדי שהשמאל ינצח. חיכו ליועץ. ההר הוליד עכבר והעכבר הזה תכף יברח".

נתניהו ציין כי יו"ר כחול לבן, בני גנץ, ומספר 2 ברשימתו, יאיר לפיד, "מנסים להסתיר ולעשות הסוואה כאילו הם לא שמאל". הוא תקף בהקשר זה את אמצעי התקשורת, המצניעה הוכחות לכך: "התקשורת מנסה להסתיר כל מיני דברים על גנץ. הם מסתירים את העובדה ששנה אחרי צוק איתן, גנץ השתתף בטקס זיכרון לאלף מחבלי החמאס שנהרגו בצוק איתן. תראו מה התקשורת מסתירה על גנץ. זה שמאל. גנץ אומר שהוא סיכן את חיילי גולני כדי לא לפגוע בפלסטינים – זה שמאל".

"היום אנחנו שומעים שלפיד וגנץ אומרים שהם לא ישבו איתנו אלא ישבו עם טיבי. מיכאל ביטון אמר את זה הבוקר. ישבו עם טיבי בממשלה. כל האסטרטגיה שלהם מתבססת על זה שלפיד וגנץ הם לא שמאל. אם נבהיר את האמת הזאת לציבור, הליכוד יוכל להדביק את הפער ולנצח״, סיכם נתניהו.

דבריו של נתניהו כוונו לראיון שהעניק הבוקר מיכאל ביטון, מועמד כחול לבן לכנסת, לרדיו "גלי ישראל". ביטון הבהיר כי איתמר בן גביר ובל"ד לא יוכלו להיכנס לקואליציה שתורכב על ידי מפלגתו: "כל שאר המפלגות יכולות להרגיש אצלנו בבית". בתשובה לשאלה האם אחמד טיבי הינו מועמד לגיטימי לישיבה בקואליציה, ענה ביטון: "אם אחמד טיבי יכיר בקווי מתאר של ממשלה שיש לה נחישות בתחומים של מדינה יהודית, ציונית ודמוקרטית –  אהלן וסהלן״.

תגיות:בחירות 2019בנימין נתניהו

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה