חדשות בארץ

האבידה נמצאה: מתנת החתונה היקרה אבדה בתחנת הרכבת - ואותרה

מנהל משמרת בתחנת הרכבת בחיפה סייע לזוג תיירים יהודיים מצרפת למצוא תיק ובו 4,200 אירו שיועדו לחתונת נכדם. בני הזוג הנרגשים הודו לו בברכה מיוחדת במרוקאית

  • כ"א אדר א' התשע"ט
הכסף שאבד ונמצא (צילום: דוברות רכבת ישראל)הכסף שאבד ונמצא (צילום: דוברות רכבת ישראל)
אא

סוף טוב הכל טוב: בני זוג מבוגרים נכנסו אתמול (שני) בבהלה רבה למשרדו של מאיר אברג'יל, מנהל המשמרת בתחנת הרכבת חיפה מרכז השמונה. השניים, יהודים המתגוררים בפריז שבתם עלתה לא מכבר לארץ, סיפרו כי עשו את דרכם לבקרה במקום מגוריה בנתניה, ובדרך איבדו תיק ובו 4,200 אירו. סכום הכסף הנכבד היה מיועד לחתונת נכדם, שתתקיים בעוד מספר ימים.

מנהל המשמרת פעל בזריזות. הוא יצא למבצע חיפוש נרחב, והזעיק לחיפושים – באמצעות מערכות התקשורת הרכבתיות – את כל הפקחים והצוותים בתחנות הרכבת שבאזור הצפון. הפעילות הנמרצת עשתה את שלה: כעבור מספר דקות אותרה האבידה יקרת הערך ברציף תחנת חוצות המפרץ, שם עלו בני הזוג. הכסף הועבר תחת שמירה אל תחנת חיפה מרכז השמונה, ונמסר לידיהם של השניים, שכעת יכלו להירגע, לעלות על הרכבת שתוביל אותם דרומה אל מחוז חפצם ולהמשיך בהכנות למאורע המשמח של חתונת הנכד.

אברהם תורג'מן, אחד מבני הזוג, סיפר: "אנחנו תושבי פריז שמגיעים לביקור קבוע בישראל מידי כמה חודשים, ומתאכסנים בקריית אתא. אתמול בבוקר יצאנו בדרכנו לנתניה, להביא את מתנת החתונה לנכדי, עולה חדש מצרפת. בדרך גילינו שהכסף אבד".

"מיד ירדנו בתחנת חיפה מרכז השמונה", המשיך תורג'מן, "ודיווחנו למנהל המשמרת, שעשה הכל כדי לאתר את האבידה ולהחזיר אותה אלינו. אני מודה לצוות הרכבת על שהציל את מתנת החתונה".

מנהל המשמרת מאיר אברג'יל הביע את שמחתו על שהצליח לסייע באיתורה ובהצלתה של מתנת החתונה: "התרגשתי יותר מהכל כאשר הזוג בירך אותי ברכה מיוחדת במרוקאית: לה איתק ארדה יבניני, שפירושה שתהיה בריא ויתגשמו כל משאלותיך".

תגיות:השבת אבידהרכבת ישראל

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה