חדשות בארץ

אדלשטיין: הביקורת על ריצת עוצמה יהודית לכנסת - פוליטית

יו"ר הכנסת דחה את הביקורת על הכללתה של מפלגת עוצמה יהודית במרוץ לכנסת: "אם אנחנו רוצים לראות כנסת ללא נציגים קיצוניים מכאן ומכאן, הייתי מציע להתחיל מבל"ד"

אדלשטיין (צילום: יונתן זינדל, פלאש 90)אדלשטיין (צילום: יונתן זינדל, פלאש 90)
אא

יו"ר הכנסת יולי אדלשטיין (ליכוד) דחה הבוקר (שני) את הביקורת על ריצתם של חברי מפלגת עוצמה יהודית לכנסת במסגרת הסכם הבלוק הטכני של "איחוד מפלגות הימין", הכולל גם את הבית היהודי והאיחוד הלאומי.

בראיון לאפי טריגר בגלי צה"ל אמר אדלשטיין: "אני שומע בימים האחרונים את כל הדיון על החטא הנורא שבאיחוד שלוש מפלגות הציונות הדתית, לרבות עוצמה יהודית. זה דיון מאוד עקרוני וחשוב, אבל אני לא מבין למה עושים אותו בהקשר של מיכאל בן ארי".

"אם אנחנו רוצים לראות כנסת ללא נציגים קיצוניים מכאן ומכאן", הבהיר יו"ר הכנסת, "בהחלט הייתי מציע להתחיל מבל"ד, שכידוע רק בקדנציה האחרונה אחד מחבריה הואשם בהברחת פלאפונים למחבלים ומרצה כעת את עונשו בבית סוהר. על חנין זועבי אני אפילו לא צריך לדבר".

"אני תמיד אמרתי שקודם כל צריך להתעסק בקיצונים בצד שלך, ולכן כשהיה צורך יצאתי ואמרתי לא פעם מה אני חושב על חברי עוצמה יהודית, והדעות לא בדיוק היו חיוביות. אבל כאשר נוח למישהו לעשות מזה דיון פוליטי – זה פוגע במטרה".

"אנחנו צריכים להחליט האם הכנסת פתוחה לכל אחד ואחת שיש להם קהל בוחרים ששולח אותם לכנסת או שאנחנו רוצים לשים גבולות ברורים בתחום זה. אם וכאשר נחליט – אהיה מוכן להמשיך את הדיון על הימין הקיצוני. כרגע המצב הוא שגם בל"ד, שאינה מכירה בקיומה של מדינת ישראל, היא חלק מהכנסת". אדלשטיין הוסיף, כי למרות קיצוניותן של המפלגות הערביות, אף אחד בגוש השמאל לא העלה על דעתו להוציא אותן מחשבון הרכבתה של ממשלה עתידית בראשות בני גנץ.

תגיות:יולי אדלשטייןבחירות 2019עוצמה יהודית

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה