חדשות בארץ

מערכת הבחירות מתחממת: בנט נגד נתניהו, כחלון נגד גנץ

שר החינוך בנט טען הבוקר כי ראש הממשלה מתואם עם נשיא ארצות הברית לגבי מועד פרסומה של תוכנית השלום האמריקנית מיד לאחר הבחירות. שר האוצר כחלון אמר אמש כי בני גנץ אינו יכול לעמוד בראשות הממשלה בשל חוסר ניסיונו

  • י"ט אדר א' התשע"ט
כחלון (צילום: יונתן זינדל, פלאש 90)כחלון (צילום: יונתן זינדל, פלאש 90)
אא

שר החינוך נפתלי בנט טען הבוקר (ראשון) כי ראש הממשלה בנימין נתניהו סיכם עם נשיא ארצות הברית, דונלד טראמפ, כי "עסקת המאה" –  תוכנית השלום האמריקנית – תוצג מיד לאחר הבחירות.

בטרם נכנס לישיבת הממשלה, אמר בנט כי "ראש הממשלה נתניהו והנשיא טראמפ מסוכמים על יציאה לתוכנית להקמת מדינה פלסטינית מיד לאחר הבחירות. הם מתואמים שלא להציג את התוכנית לפני הבחירות על מנת שלא להקשות על נתניהו, אבל ביממה-שתיים שלאחר הבחירות תוצג התוכנית להקמת מדינה פלסטינית על 90% מהשטח, כולל חלוקת ירושלים".

בנט, שמפלגתו נעה בסקרים בין 6 ל- 8 מנדטים וחושש כי עם כניסתה של המערכה לישורת האחרונה הוא יאבד מנדטים לטובת הליכוד, הוסיף: "לפיד וגנץ ייכנסו לממשלה כממשלת שלום לאומית. הדרך היחידה לעצור את זה היא עם ימין חזק ואמיתי".

בליכוד הגיבו על דבריו של בנט כי מדובר ב"קשקוש מוחלט שאין לו שום קשר למציאות" וכי "אחרי הבחירות נתניהו יקים ממשלת ימין בראשותו". נתניהו עצמו אמר, בהתייחסו לבנט, כי "זה טבעי שהוא לחוץ והוא קצת התבלבל. מובן מאליו שהבחירות עושות כל מיני דברים מוזרים למפלגות קטנות".

ובתוך כך, יו"ר כולנו, שר האוצר משה כחלון, מתח אמש ביקורת על בני גנץ וטען כי אינו ראוי לעמוד בראשות הממשלה הבאה, וזאת בשל חוסר ניסיונו. בגלי צה"ל פרסמו הקלטה מתוך דברים שאמר כחלון בכנס פעילים של מפלגתו: "אפשר לעשות כחול אפשר לעשות לבן, אני רוצה לראות מישהו מכם נותן לבן אדם בלי רישיון לנהוג על משאית עם שני מובילי טנקים מאחורה בירידות של סדום. חברים, זה המצב של מדינת ישראל, ואם אתה לא מוביל אותה נכון ואין לך הבנה ואתה לא יודע לאחוז בהגה כי מעולם לא אחזת בהגה כזה – זו בעיה".

בעקבות חשיפת ההקלטות, אמר חבר מפלגתו של כחלון, שר הכלכלה אלי כהן, לגלי צה"ל כי "גנץ עדיין אינו בשל לעמוד בראשות הממשלה. מדינת ישראל זה לא משחק".

תגיות:נפתלי בנטבני גנץמשה כחלוןבחירות 2019

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה