חדשות בארץ

פורים בא, ואיתו סכנה רבה: אלפי נפצים הוחרמו במבצע ממוקד

משטרת ישראל הודיעה כי לאחר מבצע ממוקד היא עיכבה לחקירה שני חשודים תושבי רעננה, זמן קצר לאחר שרכשו אלפי נפצים וצעצועים מסוכנים מכפר בצפון

(צילום: דוברות המשטרה)(צילום: דוברות המשטרה)
אא

זמן קצר לאחר ששני תושבי רעננה, בני 15 ו-40, רכשו צעצועים מסוכנים וחומרי נפץ קטנים, איתרה המשטרה את הרכב החשוד ברחוב ויצמן ברעננה ונהג הרכב עוכב לבדיקה בצד הדרך. במהלך החיפושים ברכב נמצאו ארגז ו-3 שקיות גדולות שהכילו כ-2,000 נפצים מסוגים שונים, מחולקים לקופסאות ולשקיות. בהמשך החיפוש אף נמצאו בכיסו של הקטין בן ה-15 שקיות וקופסא שהכילה כ-50 נפצים.

מחקירת המשטרה בנושא, עולה כי הגבר כבן 40, נסע לכפר ברטעה כדי להיפגש עם אדם שהיה חייב לו סכום כספי, אך במקום שהאחרון ישלם את חובו בכסף הוא העביר לו את הנפצים, וכאמור, עם חזרתו לביתו ברעננה, הוא נעצר. בסיום החקירה שוחררו החשודים בתנאים מגבילים, והטיפול בעניינם הועבר לידי אגף האכיפה במשרד הכלכלה.

בתוך כך, במהלך פעילות משותפת של יחידת השיטור העירוני עם נציגי משרד הכלכלה שבוצעה בפתח תקווה, הם איתרו בבית עסק 44 שקיות כדורים המכילים בסה"כ 4,400 כדורים, 56 רימונים ובהם כ-100 כדורים, 11 אקדחים, 2 סמני לייזר, 225 זיקוקי דינור, פנס שוקר ושישה רובים. כלל הצעצועים המסוכנים שנתפסו הועברו לידי משרד הכלכלה. בעל בית העסק בן ה-55 זומן לחקירה באזהרה.

ביום שלישי התקבלו דיווחים במשטרה על קטינים העושים שימוש בנפצים בנתניה. יחידת השיטור העירוני שהוזעקה למקום הבחינה ב-3 נערים בני 13, והם אולצו להילקח לחקירה. הוריהם של הקטינים נקנסו בסך של 730 שקלים לכל זוג הורים.

ממשטרת ישראל נמסר: "משטרת ישראל שבה ומזהירה את הציבור מפני שימוש באותם צעצועים מסוכנים, שהינם ללא תו תקן וללא ביטוח ואשר מהווים סכנה לבריאותם ולשלום גופם של המשתמשים בהם ושל הסובבים אותם. שימוש לא מורשה בנפצים עלול ויכול לגרום לפיצוץ, דליקה, כוויות ופגיעות קשות בגוף. ציבור ההורים נדרש לפקח על ילדיהם ולמנוע מצב שבו הילדים ירכשו ו/או ישתמשו ויפעילו את אותם צעצועים מסוכנים".

תגיות:פוריםנפציםמשטרה

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה