חדשות בארץ

האלוף במיל' טל רוסו מצטרף למפלגת העבודה וישוריין במקום השני

יו"ר מפלגת העבודה, אבי גבאי, הצליח - לאחר קשיים מרובים - למצוא דמות ביטחונית מובילה שתסכים להצטרף למפלגתו. הוא יערוך בצהריים מסיבת עיתונאים משותפת עם רוסו

רוסו עם אהוד ברק, תמונת ארכיון (צילום: בן אברהם, משרד הביטחון)רוסו עם אהוד ברק, תמונת ארכיון (צילום: בן אברהם, משרד הביטחון)
אא

האלוף במיל' טל רוסו, שכיהן בעבר כמפקד פיקוד הדרום, מפקד מפקדת העומק וראש אגף מבצעים במטכ"ל, מצטרף למפלגת העבודה וישוריין במקום השני, אחרי היו"ר אבי גבאי. כך נמסר אמש מטעם המפלגה (שלישי).

חברי הכנסת של מפלגת העבודה בירכו על צירופו של רוסו. יו"ר הסיעה, שלי יחימוביץ', כתבה בחשבון הטוויטר שלה כי "רוסו אדם ראוי ששירת את המדינה כל חייו ותרם רבות לביטחונה. צירופו מהווה גיוון חשוב לרשימה". חבר הכנסת עמיר פרץ בירך אף הוא את רוסו ואמר כי עבד עמו יחד כאשר כיהן בעשור הקודם כשר הביטחון: "הכרתי קצין אמיץ ואחראי עם ראייה רחבה שרואה בשילוב התפישה הצבאית והמדינית כדרך להבטיח את ביטחון ישראל. רוסו הוא איש צוות שיודע לשתף פעולה ויוצר אווירה אופטימית לקראת כל משימה. אין לי ספק כי תרומתו תהיה חשובה למאבק העומד בפנינו". חברת הכנסת סתיו שפיר הוסיפה כי "מי שפיקד על מערכות מאתגרות והקדיש הרבה מחייו לביטחון המדינה הוא חיבור חשוב ביותר למפלגת העבודה, ושותף למאבקנו למען בטחון ישראל ועתידה של הציונות".

רוסו וגבאי יערכו היום מסיבת עיתונאים משותפת בשעה 13:00. גבאי, שחיפש לשריין מטעמו אישיות ביטחונית מובילה אך התקשה למצוא מועמד שיסכים להצטרף למפלגתו, השיג לבסוף את מבוקשו. אחד האנשים שעלו על הפרק לפני רוסו היה האלוף במיל' יום טוב סמיה, חבר המפלגה שעזב אותה לפני מספר חודשים, הקים את מפלגת "ביח"ד" ורץ עמה לכנסת.

שלשום פורסם כי גבאי הציע לראש העיר הפופולרי של באר שבע, רוביק דנילוביץ', את המקום השני ברשימת העבודה, אך דנילוביץ' סירב והודיע כי הוא "מתכוון להמשיך ולשרת את המדינה מהנגב". במסגרת חיפושיו אחרי מועמדים מתאימים לשריון, פנה גבאי גם לחיים ילין, חבר הכנסת של יש עתיד שהודיע בשבוע שעבר על פרישתו ממפלגתו של יאיר לפיד לאחר שנמסר לו כי ישובץ במקום ה- 17 ברשימה, הבלתי ריאלי. גבאי הציע לילין את המקום ה- 10 ברשימת העבודה, אך ילין החליט שלא להיענות להצעה.

תגיות:טל רוסואבי גבאימפלגת העבודהבחירות 2019

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה