חדשות בארץ

החייל שנפצע בגבול הרצועה נותח, מצבו בינוני

במהלך ההתפרעויות של עשרות פלסטינים על גדר המערכת בצפון רצועת עזה, הושלכו מטענים לעבר חיילי צה"ל. אחד המטענים פגע בצווארו של אחד החיילים ופצע אותו באורח בינוני. בתגובה, תקפו טנקים של צה"ל שתי עמדות חמאס בצפון הרצועה

  • י"ג אדר א' התשע"ט
התפרעויות על גדר המערכת, תמונת ארכיון (צילום: Abed Rahim Khatib/ Flash90)התפרעויות על גדר המערכת, תמונת ארכיון (צילום: Abed Rahim Khatib/ Flash90)
אא

חייל צה"ל – שנפצע אמש (ראשון) מהשלכת מטען על ידי מחבלים באזור אנדרטת החץ השחור, בסמוך לגדר המערכת בצפון רצועת עזה – נותח הלילה בבית החולים ברזילי באשקלון. מבית החולים נמסר הבוקר כי החייל נפגע מרסיס שחדר לצווארו: "הרסיס פגע במספר איברים בצוואר. החייל כעת מורדם ומונשם, מצבו בינוני".

מדובר צה"ל נמסר לאחר התקרית: "בשעה האחרונה התקיימה הפרת סדר אלימה בצפון הרצועה במהלכה עשרות מפרי סדר הבעירו צמיגים והשליכו מטענים לעבר לוחמי צה"ל וגדר המערכת. במהלך הפרת הסדר לוחם צה"ל נפצע ככל הנראה כתוצאה מפיצוץ מטען שהושלך לעברו. הלוחם מפונה לקבלת טיפול רפואי בבית חולים".

בתגובה להשלכת המטען, תקפו טנקים של צה"ל שתי עמדות של החמאס בצפון הרצועה. על פי הדיווחים מעזה, כ- 20 פלסטינים נפצעו בהתפרעויות על גדר המערכת וכתוצאה מירי הטנקים של צה"ל, מצבו של אחד מהם קשה.

כזכור, בסוף השבוע נפצע קצין ביחידת המסתערבים של מג"ב באורח קל מרסיס שפגע ברגלו כתוצאה ממטען צינור שהשליכו מחבלים לעבר כוח מג"ב. הקצין פונה לקבלת טיפול רפואי בבית החולים ברזילי באשקלון, ושוחרר למחרת לביתו.

מטען נזרק הלילה אל עבר כוח צה״ל סמוך לכפר ענבתא שבמרחב החטיבה המרחבית "מנשה". בחסדי שמיים, לא היו נפגעים ולא נגרם נזק.

לוחמי צה"ל וכוחות שב״כ, מג"ב ומשטרת ישראל עצרו הלילה באזור יהודה ושומרון 16 מבוקשים החשודים במעורבות בפעילות טרור, טרור עממי ובהפרות סדר אלימות. החשודים הועברו לחקירה.

תגיות:רצועת עזהצה"ל

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה