פעילות הידברות

מפתיע: אלה הסדנאות החדשות בקמפוס היהודי

מה עושים עם כל הדאגות האלה, איך נותנים הוראות לילדי ADHD, מה עושים עם הילדים בשעת ההשכבה ואיך יוצאים ממצוקה כלכלית? כל התשובות בקמפוס היהודי

אא

לאחר בקשות רבות, הקמפוס היהודי מביא אליכם סדנאות חדשות עם הנושאים הכי חמים. סדנאות מלאות בידע וכלים פרקטיים בנושאים מגוונים, כמו הפתרון להפרעת קשב וריכוז, איך להיפטר מהדאגות והחרדות, מהי הדרך למשוך שפע כלכלי לחיים, וכמובן איך להרדים את הילדים בשלווה. יצאנו לבדוק מה באמת יש בסדנאות האלו.

* * *

ככל שהתופעה של רכישת סדנאות באינטרנט גדלה, כך גדל גם הביקוש לחידוש, עם נושאים חדשים ומעניינים. לכן, מערכת הקמפוס היהודי עובדת שעות נוספות כדי להשיג לכם את הסדנאות המרתקות והמקצועיות ביותר. לכבוד ההצטרפות של 4 סדנאות חדשות, יצאנו לסקור לכם מה באמת מכילות הסדנאות, ואיך תוכלו לבחור את הסדנא שמתאימה לכם.

 

דאגות... דאגות... תנו לי כבר לחיות

בעולם אינטנסיבי ומלא פעילות, אין אדם שלא חווה דאגות. הבעיה היא כשהדאגות מתחילות לתפוס מקום מרכזי בחיים. לפעמים אלה דאגות פשוטות של "מה אני עושה עם השכן המציק", או "איך אני פותר את הבעיה עם הבנק", ולפעמים הדאגות והחרדות מציפות אותך ולא נותנות לך מנוח, לא בעבודה, לא בלימודים וגם לא בבית עם הילדים. זה מתיש וגומר אותך. אבל למרבה השמחה, זה בר שינוי. בסדנא חדשה, הרב אייל אונגר, מחבר הספר "לגעת בנפש" פורש את משנתו הסדורה, איך יוצאים מכל הדאגות והחרדות לחיים שלווים ומלאי אושר. בסדנא תחשפו לכלים מגדולי ישראל לאורך הדורות, ותיצרו לעצמכם חיים חדשים ומלאי שמחה.

 

"הילד שלך לא מפסיק להשתולל. מה קרה, הוא לא לקח היום ריטלין?"

הורים רבים לילדים הסובלים מהפרעת קשב וריכוז מכירים את המשפט הזה לפני ולפנים. כל היום הילד משתולל, מתעצל בכיתה, והחברה לא סובלת אותו. הצער של ההורים מרקיע שחקים, אבל מי שהכי סובל זה הילד המתוק, שפשוט לא מבינים שהמוח שלו בנוי קצת אחרת משאר האנשים. הם יכולים להיות הילדים הכי גאונים, הכי מצטיינים, והכי נחמדים, אם רק יודעים איך לדבר אליהם בשפה שלהם.

        אולי יעניין אותך:

       יום אחרון למבצע 50% הנחה על כל הסדנאות החדשות.

הרב דן טיומקין, אשר לו ניסיון של שנים רבות עם ילדי ADHD, מסביר בסדנא חדשה ומיוחדת מהי הדרך הנכונה לדבר לילדים עם הפרעת קשב וריכוז, וכיצד נותנים לילד הוראה בצורה ברורה כך שהוא יבצע אותה באופן מושלם. זו סדנת חובה להורי ילדי ADHD שרוצים למצות את הפוטנציאל העצום שטמון בילד שלהם, ולרוות ממנו רוב נחת אמיתית.

 

לך לישון כבר!!!

אין אמא בישראל שלא מכירה את התופעה הבאה: שעת ערב מאוחרת, הגיע הזמן להשכיב את הילדים, אבל למתוקים הקטנים יש תוכניות אחרות לגמרי. אחד מתחיל לחוש פתאום רעב, אף על פי שרק עכשיו סיים את ארוחת הערב, והשני נזכר שהוא שכח להכין שיעורי בית. גם הקטנה מתחילה לקפוץ ממיטה למיטה, ולא רוצה לישון, ואמא מתחילה לאבד את העשתונות. במקום לילה רגוע ושקט, זה הופך למלחמה מתישה ובלתי נגמרת. הסופרת ומנחת ההורים הוותיקה, מנוחה פוקס, הכינה סדנא מיוחדת בה היא חושפת איך ניתן לטפל במגוון בעיות בהשכבת הילדים לישון, החל בדרך לגרום להם לישון בזמן, ועד איך לטפל בפחדים מחושך, ומה עושים עם ילד שרוצה לישון רק במיטת ההורים.

 

שפע לא קורה לך, אתה קורא לו...

מי לא רוצה לחיות את החלום, חשבון בנק עם פלוס גדול, דירה מרווחת, רכב, ומשכורת מכובדת? מסתבר שכל אחד יכול להפוך את החלום למציאות, אם יש לו הכלים והידע הנכון, והוא מיישם אותם. חוה שמילוביץ', מנהלת בית הספר "לבחור באור", הכינה סדנא מיוחדת בה היא מגלה את הדרך לפתיחת שפע כלכלי. בסדנא יש כלים מעשיים וסגוליים שעזרו לאנשים רבים לצאת ממחסור כלכלי ומעוני לחיי רווחה ושפע. האם כל אחד יכול? התשובה היא כן, אבל... כדי להצליח למשוך את השפע חשוב ליישם את הכלים באופן יומיומי. לא מדובר פה על כפתור קסם להתעשרות, אבל אם תיישמו את החומר המיוחד בסדנא, תזכו לגלות עולם של שפע.

לפרטים נוספים ולרכישת סדנאות בקמפוס היהודי, היכנסו לאתר הקמפוס.

תגיות:סדנאותהקמפוס היהודי

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה