חדשות בארץ

תוצאות הפריימריז בליכוד לאחר ההקלדה החוזרת: אין שינוי בחמישייה הראשונה

הזנתם מחדש של תוצאות הקלפיות למחשב לא שינתה באופן מהותי את תוצאות הבחירות המקדימות בליכוד. גדעון סער היה קרוב לעקוף את השר גלעד ארדן, אך נותר לבסוף במקום ה- 4, כשארדן לפניו בפער של 7 קולות בלבד

הפריימריז בליכוד בשבוע שעבר (צילום: David Cohen/Flash90)הפריימריז בליכוד בשבוע שעבר (צילום: David Cohen/Flash90)
אא

סאגת תוצאות הפריימריז בליכוד: לאחר הזנת התוצאות מחדש למחשב, בעקבות תלונות לאי סדרים בקלפיות רבות, התברר הבוקר (חמישי) כי בחמישייה המובילה של הליכוד לא חל שינוי. את הפריימריז ניצח יו"ר הכנסת, יולי אדלשטיין, והשר ישראל כץ נשאר במקום השני. גדעון סער היה קרוב לשדרג את מיקומו: בתום הקלדת הנתונים הוא עקף את השר גלעד ארדן ב- 41 קולות, אך ערעורים נוספים שהוגשו במהלך הלילה הורידו אותו חזרה למקום ה- 4, כשארדן לפניו בפער של 7 קולות בלבד. השרה מירי רגב סיימה במקום החמישי.

בהמשך הרשימה נוצרו שינויים מינוריים. השרים יריב לוין ויואב גלנט החליפו ביניהם מקומות, כשלוין כעת במקום ה- 6 וגלנט במקום ה- 7. ראש עיריית ירושלים לשעבר, ניר ברקת, נותר במקום ה- 8, כשאחריו – ללא שינוי – השרה גילה גמליאל ויו"ר ועדת החוץ והביטחון אבי דיכטר.

בעשירייה השנייה התרחשו מספר שינויים: השר זאב אלקין נשאר במקום ה- 11, השר חיים כץ קפץ שלושה מקומות אל המקום ה- 12, ודחק מעט לאחור את השרים צחי הנגבי ואופיר אקוניס. השר יובל שטייניץ עלה במקום אחד וסיים במקום ה- 15, במקומה של סגנית השר ציפי חוטובלי שירדה מקום אחד אל המקום ה- 16.

בהמשך הרשימה לא חלו שינויים: חבר הכנסת דוד אמסלם במקום ה- 17, ואחריו חברי הכנסת אמיר אוחנה, יואב קיש, דוד ביטן, מיקי זוהר ושרן השכל. שילובם של השריונים השונים – שריונים מטעם ראש הממשלה, שריונים לנשים, לצעירים, למיעוטים ולעולים – ושיבוצם של נציגי המחוזות החל מהעשירייה השלישית, דוחק למעשה את השכל, וחברי כנסת מכהנים נוספים שסיימו אחריה, למקום לא ריאלי.

במהלך היום ייספרו מחדש קולותיהם של חברי המרכז, שהצביעו עבור נציגי המחוזות השונים. בהנחה שלא יחולו שינויים במחוזות ולא יוגשו ערעורים נוספים על התוצאות, רשימת מועמדי הליכוד לכנסת תיראה כך:

1. בנימין נתניהו. 2. יולי אדלשטיין. 3 ישראל כץ. 4. גלעד ארדן. 5. גדעון סער.

6. מירי רגב. 7. יריב לוין. 8. יואב גלנט. 9. ניר ברקת. 10. גילה גמליאל.

11. אבי דיכטר. 12. זאב אלקין. 13. חיים כץ. 14. צחי הנגבי. 15. אופיר אקוניס.

16. יובל שטייניץ. 17. ציפי חוטובלי. 18. דוד אמסלם. 19. פנחס עידן (נציג מחוז השפלה). 20. אמיר אוחנה.

21. יואב קיש. 22. אופיר כץ (נציג הגליל והעמקים). 23. אתי חווה עטיה (נציגת גוש דן). 24. דוד ביטן. 25. מיקי זוהר.

26. קרן ברק (שריון לאישה חדשה). 27. שלמה קרעי (נציג מחוז נגב). 28. שריון יו"ר. 29. אברהם נגוסה (שריון לעולה חדש). 30. מיכל שיר (נציגת מחוז תל אביב).

31. מולא פטין (שריון ללא יהודי). 32. קטי שטרית (שריון לאישה חדשה). 33. מאי גולן (נציגת הצעירים).

34. עוזי דיין (נציג מישור החוף). 35. אריאל קלנר (נציג מחוז חיפה).

תגיות:הליכודבחירות 2019

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה