חדשות בארץ

דרמה בנחל דרגה: אותרו האב וחמשת ילדיו שאבד עמם הקשר

בני המשפחה נכנסו הבוקר לטייל בנחל, הסמוך לים המלח, ומאז אבד עמם הקשר. כוחות משטרה ומתנדבי יחידת החילוץ של המשטרה החלו בחיפושים נרחבים אחריהם. מסוק משטרתי שסייע בסריקות איתר לבסוף את ששת הנעדרים

(צילום: דוברות המשטרה)(צילום: דוברות המשטרה)
אא

במוקד 100 התקבל הערב (רביעי) דיווח על אב וחמשת ילדיו שנכנסו הבוקר לטייל בנחל דרגה, סמוך לים המלח, ומאז אבד עמם הקשר. מכוניתם של בני המשפחה נמצאה בכניסה לנחל, והם נראו על ידי מטיילים במהלך היום במסלול הנחל. כוחות משטרה, מתנדבי יחידות החילוץ מגילות ועין גדי ולוחמי היחידה לחילוצים מיוחדים (יל"מ) בשירותי הכבאות במחוז יו"ש החלו בחיפושים נרחבים ובסריקות רגליות בתוך הנחל. מסוק משטרתי הועלה לאוויר על מנת לסייע בסריקות.

(צילום: יחל"צ מגילות)

שעות החרדה הגיעו לסיומם כאשר מסוק משטרתי איתר את בני המשפחה בתוך המעוק התחתון של הנחל. צוותים של יחידות החילוץ ויל"מ יו"ש חברו אליהם. מיחידת החילוץ מגילות נמסר כי הם רטובים ותשושים אך מרגישים טוב. הוענק להם טיפול רפואי ראשוני, הם החליפו את הבגדים הרטובים ובשעה זו הם עושים את דרכם אל מחוץ לנחל.

(צילום: דוברות המשטרה)

במקביל לאירוע בנחל דרגה, התקבלה במשטרה שיחת טלפון מאדם שדיווח כי הוא תקוע בנחל. השיחה נקטעה לפני שהספיק לומר על איזה נחל מדובר, אך מאיכון הטלפון הסלולרי עולה כי ככל הנראה מדובר בואדי קלט. צוותי מתנדבים מיחידת החילוץ מגילות יצאו לאזור והצטרפו למתנדבי יחידת החילוץ עציון בחיפושים.

(עודכן: 23:11)

תגיות:נחל דרגהיחידת חילוץ מגילות

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה