כתבות מגזין

הראל מויאל והיהדות: 10 ציטוטים מפתיעים של הראל מויאל על היהדות

הראל מויאל, 38, הוא זמר ישראלי מצליח ואהוב. ליקטנו עבורכם 10 ציטוטים מפתיעים שאמר על היהדות, בשיחה שהעניק להידברות

  • ח' אדר א' התשע"ט
הראל מויאל (צילום: יח’’צ)הראל מויאל (צילום: יח’’צ)
אא

1. "היהדות בשבילי היא ערך עליון חשוב ומבורך מאד. יש ביהדות כל כך הרבה חכמה. זו הדת הכי הומנית, מתחשבת וחכמה שיש בין כל הדתות. אני גאה ושמח להיות יהודי".

2. "הקדוש ברוך הוא הוא חלק בלתי נפרד מחיי. הוא איתי בכל צעד ושעל, ובכל נשימה. מהיקיצה בבוקר ועד לעצימת העיניים בלילה. הוא איתי בשירים, במילים ובמנגינה. הוא איתי ברגעים משמחים וברגעים הקשים. דוחף בעליות ושומר שלא אפול בירידות. הוא מלמד אותי כל פעם מחדש, בדרכו המיוחדת, שעם אמונה אמיתית אפשר לנצח הכל".

3. "עברתי לא מעט רגעים לא פשוטים בחיי, ותמיד הקדוש ברוך הוא הראה לי את הדרך וענה לי על שאלות שהתשובה עליהן לא היתה ידועה לי. הוא בכל מקום, בכל זמן, ואני יודע שהוא שומר עלי ועל כל עם ישראל".

4. "בתורתנו הקדושה יש את כל ההוראות לחיים מאושרים ומוצלחים".

5. "בשבת אני אוהב את המשפחתיות והרוגע. את שולחן השבת המלא בילדים. את האוכל הטעים. את השירה של 'שלום עליכם' ליד השולחן עם כל המשפחה, ובעיקר את האווירה של שבת שלא דומה לשום דבר אחר. מרגישים אותה במיוחד בצאת השבת, כאשר הנשמה היתרה עוזבת את הגוף".

(צילום: יח''צ)(צילום: יח''צ)

6. "ההורים שלי שומרים שבת וגם הבית שלי מסורתי. בימי שישי אני הולך לבית הכנסת, ויש קידוש בשבת. שבת הוא יום שמוקדש למשפחה, ולא הייתי מוותר על זה בעד שום דבר בעולם ושום סכום כסף".

7. "אני לא מופיע בשבת ואף פעם לא הופעתי. שבת זו תחנת המעבר מהשבוע שהיה לשבוע שמגיע, ולעבוד בשבת זה להוריד אנרגיה מבחינתי. לא להופיע בשבת זה ויתור, אבל זה משהו עקרוני לי", אמר בראיון ל'וואלה'.

8. "'כבד את אביך ואת אמך למען יאריכון ימיך'. אני חושב שבעידן כזה, בו אנו חיים, כשיש התעללות בקשישים ופשעים נוראים שאנחנו שומעים עליהם – חשוב שאנשים ילמדו לכבד האחד את רעהו, ועל אחת כמה וכמה את ההורים. אני מאמין שכיבוד אב ואם גם מראה לילדיך את החשיבות לדעת להעריך דברים חשובים בחיים, וזה ילווה אותם לאורך כל החיים, מול כל דבר".

9. "החלום שלי הוא שכל אדם יקום בכל בוקר שמח ומאושר, ויודה לקב"ה על הנשמה באפו, ועל הזכות הזו להתקיים בכל יום מחדש".

10. "אני בן אדם מאמין. האלוקים שלי נמצא בכל מקום והוא איתי בכל דרך - גם ברגעים הטובים וגם ברגעים הקשים. בכל ההצלחות אני מודע שיש מישהו שמכוון את הדברים בצורה הכי נכונה לי, ומישהו שמכוון גם את הדברים הפחות טובים. גם על הרע אני אומר תודה", אמר בראיון ל'וואלה'. 

תגיות:הראל מויאליהדות

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה