חדשות בארץ

החייל שחילץ תינוקת מהאוטובוס: "היא הייתה היסטרית, ובכתה כשהחזקתי אותה"

החייל ומתנדב מד"א קובי גולדשטיין התראיין היום (ב') בתוכניתו של אמנון לוי, לאחר שתמונה שלו מזירת האוטובוס שהתהפך, עם תינוקת בידיו - הפכה עד מהרה לויראלית

קובי גולדשטיין (צילום מסך)קובי גולדשטיין (צילום מסך)
אא

החייל ומתנדב מד"א קובי גולדשטיין התראיין היום (ב') בתוכניתו של אמנון לוי, לאחר שתמונה שלו מזירת האוטובוס שהתהפך, עם תינוקת בידיו - הפכה עד מהרה לויראלית. 

גולדשטיין שחזר את רגעי החילוץ מהאוטובוס על כביש 443, וסיפר כך: "ראיתי אישה עם דם ופציעה קלה בפניה מחזיקה תינוקת. לקחתי את התינוקת ביחד עם שלוש ילדות קטנות לאמבולנס, והתחלתי לטפל בה ולהרגיע את האמה והילדות".

בתמונה שהפכה לויראלית נראה גולדשטיין עם התינוקת הבוכה בידיו, כשהוא מנסה להרגיע אותה. "התינוקת הייתה היסטרית ובכתה כשהחזקתי אותה, אבל הפציעה שלה הייתה קלה והכל בסדר איתה. היא יצאה מזה בסדר גמור. מסרתי אותה למתנדבת שישבה באמבולנס, ומשם פינו אותה לבית החולים"", המשיך גולדשטיין ושחזר. 

לדבריו, הגיע לזירת התאונה זמן קצר לאחר שהתרחשה, ומיד הבין שמדובר בזירה קשה מאוד. "התחלנו להוציא פצועים, והפצועים היותר קלים יצאו בכוחות עצמם. את הפצועים היותר קשים חילצנו וסידרנו אותם בשולי הכביש, והענקנו להם טיפול רפואי מציל חיים".

תגיות:חילוץאוטובוסחיילנס

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה