חדשות בארץ

האם 'הבית היהודי' ו'האיחוד הלאומי' יחברו לקראת הבחירות?

יו"ר הבית היהודי התייחס באופן חיובי לאפשרות בה מפלגות 'הבית היהודי' ו'האיחוד הלאומי' יחברו יחד לקראת הבחירות הקרובות

  • ז' אדר א' התשע"ט
(צילום: פלאש 90)(צילום: פלאש 90)
אא

יו"ר הבית היהודי החדש, הרב רפי פרץ, התייחס הבוקר (שלישי) בכנס ירושלים למו"מ אפשרי עם מפלגת 'האיחוד הלאומי'.

"אני רואה את בצלאל סמוטריץ' כידיד כאח, פרלמנט מעולה. תרומתו גדולה. נלך ביחד. המשא ומתן מתקדם - לא יכולה להיות אפשרות אחרת - רק ללכת יחד", אמר יו"ר הבית היהודי. "המשימה הראשונה שלי היא לחבור וללכת יחד עם האיחוד הלאומי. הכי מהר שאפשר".

על השאלה מה בנוגע לאיחוד עם מפלגת 'עוצמה יהודית, נמנע יו"ר הבית היהודי מלהשיב באופן ישיר. "נצטרך בסוף למצוא את הדרך לחבר את הגוש כולל את עוצמה יהודית אך קודם יש לסיים עם השותפה הטבעית שלנו - האיחוד הלאומי", אמר.

קודם לכן, נשא יו"ר הכנסת יולי אדלשטיין דברים בכנס, והתייחס להישגי המחנה הלאומי בכנסת היוצאת, ''העברנו את חוק הלאום, העברנו את חוק ההסדרה, הקמנו את היישוב עמיחי למפוני עמונה ואת מגרון החדשה. חיזקנו את ההתיישבות ביהודה ושומרון בעוד שורה ארוכה של פעולות.

יו"ר הכנסת הזהיר מהקמת ממשלת שמאל ודרש ממפלגות הימין הקטנות להתאחד לאלתר. ''כל מה שדיברתי כאן היום על תוכנית מקיפה לחיזוק ההתיישבות ולשינוי מהותי ביחסי כנסת ובית המשפט, יהיה שווה כמו ביצים שבורות אם ב-9 לאפריל נלך לישון עם פנטזיה על ממשלת ימין ונקום לסיוט של ממשלת שמאל.

"אני רוצה לקרוא מכאן לכל חבריי במפלגות הימין: גלו אחריות. כשכל אחד מתבצר בעמדתו, כשאין מקום לפשרה ואין שותפות – יש חורבן. אני מקווה שכל מי שצריך להתעשֵת – יתעשת, וכל מי שצריך לרדת מהגג – ירד, כדי שנוכל ללכת אל הבחירות הבאות על דרך המלך: מחנה לאומי רחב בהובלת הליכוד, לצד מספר קטן של שותפות קואליציוניות יציבות. זו טובת כולנו, זו טובת מדינת ישראל'', סיים אדלשטיין את דבריו.

תגיות:הבית היהודיהאיחוד הלאומיבחירות

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה