חדשות בעולם

דיווח: שני איראנים נהרגו בתקיפה הישראלית בקוניטרה

ההפגזה הישראלית על מוצבים צבאיים בקוניטרה גרמה למותם של שני פעילים איראניים

  • ז' אדר א' התשע"ט
גבול סוריה באזור קונטרה (צילום: פלאש 90)גבול סוריה באזור קונטרה (צילום: פלאש 90)
אא

הבוקר (שלישי) דווח באתר קאסיון כי בהפגזה הישראלית אתמול על מוצבים צבאיים בקוניטרה נהרגו שני פעילים איראניים. על פי הדיווח, בנוסף לשני ההרוגים נפצעו פעילים נוספים.

סוכנות הידיעות הסורית "סאנא" כינתה את המתקפה "תוקפנות ישראלית על מחוז קונייטרה" וציינה כי התקיפה פגעה בבית חולים הרוס במוצב בעיירה ג'באטא-אל-חשאב.

אמש דווח כי טנק ישראלי ירה שלושה פגזים לעבר אחד המוצבים בג׳באטא ובית החולים ההרוס בקונייטרה. על פי הדיווחים בסוכנות הידיעות הסורית הרשמית, מדובר באזור הסמוך לגבול.

בתוך כך, הבוקר הותר לפרסום כי על רקע המתיחות בתקופה האחרונה בדרום ובצפון, מערכת כיפת ברזל נפרסה בימים האחרונים בגוש דן.

כזכור, בחודש שעבר התרחשה תקיפה ישראלית בסוריה, כאשר מטוסי קרב ישראלים תקפו מטרות באזור דמשק. בעקבות כך, כוח קודס של משמרות המהפכה ירה לעבר החרמון. בתגובה, ישראל תקפה בשנית וגרמה למותם של ארבעה חיילים סורים. דיווח אחר טען כי מספר ההרוגים עומד על 11. ימים ספורים לאחר מכן, נפתחה אש לעבר חיילי צה״ל שפעלו במובלעת סמוך לגדר הגבול עם סוריה. הלוחמים הגיבו בירי. בחסדי שמים, לא היו נפגעים בתקרית.

יצוין כי בעוד עשרה ימים צפוי ראש הממשלה בנימין נתניהו להיפגש עם נשיא רוסיה ולדימיר פוטין במוסקבה. השניים צפויים לדון בנוכחות האיראנית בסוריה ובתקיפות הישראליות במדינה השכנה מצפון, אליהן הקרמלין מתנגד.

בהתאם לכך, אמר היום סגן שר החוץ הרוסי, סרגיי ריאבקוב, כי התקיפות הישראליות בסוריה הן "לא מוצדקות ולא לגיטימיות", אך הבהיר כי ביטחונה של ישראל עומד בראש סדר העדיפויות של רוסיה.

תגיות:תקיפהאירןקוניטרה

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה