חדשות בארץ

"אלוקים ישמור, אוטובוס התהפך בנתיב השני, תזמיני דחוף מלא מד"א"

רגעי האימה הראשונים של התהפכות האוטובוס אתמול בכביש 443 הוקלטו במוקד מד"א. עד הראייה לתאונה, שדיבר עם המוקדנית, זעק בטלפון: "יש מצב לאירוע רב נפגעים"

זירת התאונה, אתמול (צילום: נועם רבקין פנטון, פלאש 90)זירת התאונה, אתמול (צילום: נועם רבקין פנטון, פלאש 90)
אא

הקלטה שהתפרסמה היום (שני) ממוקד מד"א חושפת את רגעי האימה הראשונים מזירת התהפכות האוטובוס אתמול בכביש 443.

אדם שהתקשר למוקד לדווח על תאונת דרכים שאירעה בכביש לכיוון מערב, בסמוך לבית חורון, ראה מעברו השני של הכביש את ההתנגשות בין האוטובוס לרכב הפרטי ואת התהפכותו של האוטובוס. המוקדנית יכלה לשמוע היטב את החבטה העזה של ההתנגשות, שבעקבותיה זעק עד הראייה: "אלוקים, אוי אלוקים ישמור. יש פה אוטובוס שהתהפך בנתיב השני. יש מצב לאירוע רב נפגעים, תזמיני לפה דחוף מלא מד"א".

התאונה הקשה, בה נספו רחל גוטמן ורוחמה רוזן ע"ה, התרחשה כאשר האוטובוס, השייך לחברת "קווים", שנסע ממודיעין עילית לירושלים, התנגש ברכב מסוג טרנזיט שעצר בשטח ההפרדה מצד שמאל. ככל הנראה, נהג הרכב הפרטי הבחין בתאונת הדרכים בכיוון הנגדי ועצר כדי להעניק סיוע. בעקבות ההתנגשות בין שני כלי הרכב, איבד נהג האוטובוס שליטה על האוטובוס, שהתהפך על צידו, גלש לתעלה ופגע במעקה הבטיחות. שני הנהגים, שנפצעו בתאונה באורח קל עד בינוני, זומנו על ידי המשטרה לחקירה באזהרה.

בנוסף לשתי ההרוגות, נפצעו בתאונה 51 בני אדם, 3 מהם במצב קשה, 7 במצב בינוני, והשאר במצב קל. רוב הפצועים שוחררו לבתיהם במהלך היממה שחלפה.

תגיות:כביש 443תאונת דרכים

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה