חדשות בארץ

מבהיל: הפעוטה בת השנה הסתובבה לבדה בתחנת הרכבת

אחד הדיילים בתחנת הרכבת "נבון" בירושלים הבחין בפעוטה המשוטטת לבדה בתחנה הגדולה. הוא העביר אותה למנהל המשמרת, שווידא כי הילדה לא נפגעה ופתח בפעולות לאיתור ההורים. לאחר כחצי שעה מורטת עצבים, הגיעה האם המבוהלת אל משרדו

תחנת הרכבת ירושלים-נבון (צילום: נועם רבקין פנטון, פלאש 90)תחנת הרכבת ירושלים-נבון (צילום: נועם רבקין פנטון, פלאש 90)
אא

צוותי רכבת ישראל בתחנות השונות ברחבי הארץ רגילים לסייע לנוסעים שאיבדו את חפציהם, אך האבידה בה נתקלו ביום שלישי שעבר אנשי תחנת רכבת "נבון" בירושלים השאירה אותם פעורי פה.

במהלך סיור שגרתי בקומת הכניסה לתחנת הרכבת, הבחין אחד הדיילים בפעוטה בת שנה המשוטטת לבדה בתחנה הגדולה, בין מאות הנוסעים ששהו באותה עת במקום. הדייל מיהר ולקח את הפעוטה לידיו והביא אותה אל מנהל המשמרת הבכיר בתחנה, מוריס ברדה. לאחר שברדה בדק כי הפעוטה לא נפגעה, הוא מיהר עמה למשרדו, והחל לכרוז לנוסעים על האבידה היקרה מפז. במקביל הוא שלח את עובדי התחנה לסיורים קדחתניים ברציפים, יצר קשר עם הפיקוד הרכבתי הארצי והעביר הודעה לכלל צוותי הרכבת ברחבי הארץ.

לאחר כחצי שעה מורטת עצבים, הגיעה האם המבוהלת אל המשרד. היא אמרה כי בתה נעלמה מעיניה בעת הירידה לקומת הרציפים. האם, שהייתה עם ילדיה הנוספים וחברים בדרכם לטיול בקו הרכבת החדש לנתב"ג, לא שמה לב בתחילה שהפעוטה הלכה לאיבוד, ולכן ישבה ברכבת והמתינה לתחילת הנסיעה. בסמוך לשעת יציאת הרכבת, נחרדה האם לגלות כי הבת נעלמה. היא מיהרה לצאת מהקרון, וחיפשה נואשות אחר איש צוות בתחנה שיסייע לה. אחד מהעובדים הפנה אותה במהירות למשרדו של ברדה, שם התאחדה עם ילדתה.

האם סיפרה לאחר מכן כי במהלך הטיול שעשתה עם משפחתה ברכבת, ילדיה הגדולים החליטו לנסות את הדרגנועים הגבוהים בתחנה: "אני ירדתי לרציף הרכבת באמצעות המעלית. הייתי בטוחה שהתינוקת עם אחיה הגדולים בדרגנועים, ורק רגע לפני יציאת הרכבת מהרציף נחרדתי לגלות שהיא לא איתנו".

"בשעה 16:00 לערך הבחנתי באיש צוות בתחנה עם תינוקת בת כשנה", סיפר מנהל המשמרת ברדה. "לאחר שבדקתי שהפעוטה לא סובלת מפגיעה כלשהיא, לקחתי אותה למשרדי ופעלתי על מנת לאתר את הוריה באופן מיידי. חששתי שאימה כבר ברכבת שנסעה, ובתור אבא לשלושה ילדים, תיארתי לעצמי את גודל החרדה שהוריה חשים".

ברדה ציין כי זו הפעם הראשונה שהוא נתקל במקרה של תינוקת שהלכה לאיבוד: "אנו בתחנה רגילים לתת שירות שוטף לנוסעים, ולקשת השירותים בתחנה הצטרף גם שירות בייביסיטינג. אני וכל צוות התחנה מאחלים לתינוקת ולאמה בריאות שלמה, ומזכירים לנוסעים את החשיבות שבהשגחה על ילדיהם הקטנים בתחנות הרכבת וברציפים".

תגיות:רכבת ישראלירושלים

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה