חדשות בארץ

צפו: הסוסים פרצו לכביש הראשי ודהרו עליו באין מפריע

העובדים במרכז ניהול התנועה הלאומי של "נתיבי ישראל" ניטרו שני סוסים שדהרו על כביש 44. שוטרים שהוזנקו לזירה פינו את הסוסים המשוטטים מהכביש, ובחסדי שמיים האירוע הסתיים בשלום וללא נפגעים

(צילום: "נתיבי ישראל")(צילום: "נתיבי ישראל")
אא

העובדים במרכז ניהול התנועה הלאומי של "נתיבי ישראל" שפשפו בצהריים (חמישי) את עיניהם בתדהמה, כאשר ראו לפתע על המסכים בחדר הבקרה שני סוסים דוהרים על כביש 44, סמוך למחנה צריפין ובית החולים "אסף הרופא". שוטרים שהוזנקו לזירה פינו את הסוסים המשוטטים מהכביש, ובחסדי שמיים האירוע הסתיים בשלום וללא נפגעים.

פריצה של סוסים בדהרה לכביש ראשי עלולה להוות סכנה לא רק להם אלא גם לנהגים הנוסעים על הכביש. אתמול נפצע נהג רכב באורח בינוני עד קשה בתאונה בכביש 4, סמוך לצומת הדסים, בה היו מעורבים שני סוסים ושני כלי רכב. צוותי כיבוי חילצו את הנהג הפצוע שנלכד ברכבו, וחובשים של "איחוד הצלה" העניקו לו טיפול ראשוני בזירת התאונה. פצועה נוספת באורח קל ברכב השני טופלה אף היא במקום. אחד הסוסים נהרג במקום וסוס נוסף נפצע באורח קל עד בינוני.

לי ולנסיה מקריית השליטה הראשית של "נתיבי ישראל" סיפרה על האירוע בכביש 44: "אירוע מסוג זה מבחינתנו מהווה סכנת חיים מיידית למשתמשי הדרך, שכן פגיעה בחיה בסדר גודל כזה עשויה להיות קטלנית, על כביש בו מהירות הנסיעה גבוהה. מיד עם ניטור האירוע הקפצנו למקום ניידות משטרה של אגף התנועה. בסופו של דבר ולמרבה המזל, הסוסים פונו מהכביש אל השדות הסמוכים ובכך ניצלו חיי אדם וחייהם של שני הסוסים המבוהלים".

(וידיאו: "נתיבי ישראל)

תגיות:נתיבי ישראלסוסים

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה